دورهمی استادان کاریکاتور ایران روی پل طبیعت

به گزارش پرسینا بلاگ، استادان برجسته کارتون و کاریکاتور ایران در سومین هفته عصرانه هنر تهران آدینه 28 تیر روی پل طبیعت تهران گرد هم می آیند.

دورهمی استادان کاریکاتور ایران روی پل طبیعت

به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شرکت نوسازی عباس آباد، عصرانه هنر تهران برنامه ای هفتگی است که در قالب جشنواره تابستانی تابستان باغستان با رویکرد ترویج هنر اصیل ایرانی و تعامل با استادان، پیشکسوتان و هنرمندان برجسته ایرانی عصر آدینه هر هفته روی پل طبیعت در حوزه های نمایش، خوشنویسی، کاریکاتور، خط، نقاشی، موسیقی و... برگزار می گردد و میزبان هنرمندان و علاقه مندان است.

تابستان باغستان در برنامه های پیشین در هفته اول میزبان هنرمندان هنرهای نمایشی بود و هفته دوم با حضور نوازندگان در چند گروه سنتی و کلاسیک با موضوع هنر موسیقی برگزار گردید. در سومین هفته عصرانه هنر تهران جمعی از هنرمندان کارتونیست و کاریکاتوریست روی پل طبیعت گرد هم می آیند و همراه با شهروندان آثاری با موضوع پرتره، آلودگی هوا، معضلات شهری و... خلق می نمایند.

سومین برنامه عصرانه هنر تهران در قالب جشنواره تابستانی تابستان باغستان شرکت نوسازی عباس آباد ساعت 18 تا 21 روز آدینه 28 تیرماه با حضور شهروندان علاقه مند به هنر روی پل طبیعت برگزار می گردد.

سفرهای ادلیا: سفرهای ادلیا: ارزانترین تورهای مسافرتی اروپایی، آسیایی و کانادا

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 868

به "دورهمی استادان کاریکاتور ایران روی پل طبیعت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دورهمی استادان کاریکاتور ایران روی پل طبیعت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید