رضا قوچان نژاد، جدی ترین گزینه پرسپولیس برای تقویت خط حمله

به گزارش پرسینا بلاگ، خبرگزاری خبرنگاران- یحیی گل محمدی خواهان جذب رضا قوچان نژاد شده است.

رضا قوچان نژاد، جدی ترین گزینه پرسپولیس برای تقویت خط حمله

به گزارش خبرنگاران، با توجه به محرومیت عیسی آل کثیر حالا پرسپولیسی ها به دنبال جذب یک مهاجم جدید هستند و شنیده می گردد رضا قوچان نژاد یکی از گزینه های یحیی گل محمدی است که گویا با این بازیکن صحبت نموده و شخصا وارد عمل شده است. بعضی خبرها حاکی از آن است که قوچان نژاد در تبادل نظر با گل محمدی اعلام نموده ابتدا باید نظر مساعد باشگاه زووله را جلب کند و مذاکراتی را برای جدایی با مدیران این باشگاه انجام دهد تا درصورت جلب نظر مساعد آن ها، به صورت رسمی به پیشنهاد پرسپولیسی ها پاسخ دهد.

اما به نظر می رسد عظیم ترین مانع رضا قوچان نژاد برای حضور در پرسپولیس همسر اوست که گویا زندگی در ایران را دوست ندارد و گوچی به همین دلیل طی چند سال اخیر پیشنهادهای داخلی که داشته را یکی پس از دیگری رد نموده است. گوچی نظر مثبت خود در مذاکرات ابتدایی با یحیی گل محمدی را اعلام نموده است. همان طور که در خبرها داشتیم، رضا قوچان نژاد یکی از بازیکنان لیست 6 نفره یحیی گل محمدی است و سرمربی سرخ ها علاقه خود را برای جذب این بازیکن اعلام نموده و حتی با او شخصا مذاکره نموده است.

خبرهای دریافتی حاکی از آن است در ادامه این مذاکرات گویا گوچی توافق خود را برای حضور در پرسپولیس اعلام نموده و تاکید داشته در صورت دریافت مبلغ پایه 550 هزار دلار پرسپولیسی خواهد شد. گویا خانواده قوچان نژاد نیز رضایت خود را از حضور این بازیکن در پرسپولیس اعلام نموده اند. ضمن اینکه باشگاه زووله نیز مسئله ای برای جدایی گوچی از این تیم نداشته و درصورتی که باشگاه بتواند با پیشنهاد اقتصادی این بازیکن موافقت کند، به زودی شاهد حضور این بازیکن در پرسپولیس خواهیم بود.

نام قوچان نژاد همواره در اطراف باشگاه پرسپولیس شنیده شده اما هیچگاه این انتقال عملی نشده است. این فصل گوچی مورد توجه تراکتور هم نهاده شد اما درخواست 550 هزار دلاری او در کنار هزینه رضایت نامه سبب شد تا حضور او در جمع تی تی ها منتفی گردد. باتوجه به محدودیت اقتصادی شدید پرسپولیس، این خرید را چیزی شبیه به غیرممکن بود. با این حال منابع غیررسمی از تماس شخصی یحیی گل محمدی با این بازیکن خبر می دهند و شاید مهاجم تیم زووله، با حضور در فوتبال ایران فضای لیگ برتر را به کلی تغییر دهد.

سرخ های پایتخت با 7 خرید نقل و انتقالاتی به استقبال لیگ قهرمانان آسیا رفتند و توانستند با اثربخشی همین بازیکنان و تجربه ستاره های سابق، به فینال این رقابت ها برسند. اما پیش از بازی نیمه نهایی، محرومیت عیسی آل کثیر تمام برنامه های یحیی گل محمدی برای لیگ بیستم را به هم ریخت و باعث شد تا قرمزپوشان دوباره به بازار نقل و انتقالاتی بازگردند.

اگرچه آن ها تصمیم دارند تا با وکیل خود و مهاجم دزفولی به دادگاه عالی ورزش بروند اما زمزمه های جدی در کادرفنی این تیم، از خط زدن عیسی آل کثیر خبر می دهد. بازیکنی که تا فروردین 1400 نمی تواند برای پرسپولیس بازی کند و منطقی است که کادرفنی تصمیم بگیرد با سهمیه او، یک بازیکن لیگ رجحان دیگر را بخرد. باتوجه به جدایی علی علیپور، کریستین اوساگوآنا و آنتونی استوکس، خرید یک مهاجم ضروری به نظر می رسد اما از سوی دیگر جدایی محمد نادری، شجاع خلیل زاده و محمد انصاری (احتاقتصادی) کمبود مدافع را نیز در این تیم به وجود آورده است.

سفر به دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

مجله سرگرمی: پرسینا بلاگ، سیستم مدیریت محتوا پرسینا

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 5765

به "رضا قوچان نژاد، جدی ترین گزینه پرسپولیس برای تقویت خط حمله" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رضا قوچان نژاد، جدی ترین گزینه پرسپولیس برای تقویت خط حمله"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید