رفع مسائل بانوان پارالمپیکی ماموریت اصلی کمیسیون بانوان کمیته ملی پارالمپیک

به گزارش پرسینا بلاگ، مسوول کمیسیون بانوان کمیته ملی پارالمپیک هدف از تشکیل این کمیسیون را رفع موانع و مسائل بانوان ورزشکار اعزامی به بازی های پارالمپیک 2020 توکیو مطرح کرد.

رفع مسائل بانوان پارالمپیکی ماموریت اصلی کمیسیون بانوان کمیته ملی پارالمپیک

سیما لیموچی در گفت وگو با خبرنگاران، درباره هدف از تشکیل کمیسیون بانوان کمیته ملی پارالمپیک اظهار کرد: این کمیسیون برای نخستین بار با حضور صاحب نظران و کارشناسان خبره ورزشی کمیته ملی پارالمپیک تشکیل شده که هدف ما این است تا با تشکیل این کمیسیون بتوانیم با استفاده از نقطه نظرات کارشناسان، موانع، مسائل و چالش هایی که پیش روی بانوان به ویژه برای پارالمپیک 2020 توکیو است را مرتفع کنیم.

او گفت: در این کمیسیون تلاش کردیم از مسوولان و کارشناسان عالی رتبه وزارت ورزش و جوانان، کمیته ملی المپیک، فدراسیون های ورزشی و برخی از قهرمانان سرشناس و مطرح پارالمپیک و اصحاب رسانه استفاده کنیم تا ضمن مرتفع کردن مسائل بانوان ورزشکار گام موثری نیز در جنبش پارالمپیک برداریم.

لیموچی گفت: هدف این کمیسیون که بازوهای کمکی و مشاوره ای کمیته ملی پارالمپیک است، توسعه و رشد ورزش بانوان در پارالمپیک است و تلاش خواهیم کرد هر 2 هفته یک بار با تشکیل جلسه ای مسائلی که فراروی بانوان ورزشکار اعزامی به بازی های پارالمپیک 2020 توکیو است، بررسی و مسائل را در حد امکان مرتفع کنیم. بنابراین نقش این کمیسیون نمایشی نخواهد بود.

مسوول کمیسیون بانوان کمیته ملی پارالمپیک در سرانجام گفت: امیدوارم با شکل گیری این کمیسیون بتوانیم با استفاده از نظرات صاحب نظران و کارشناسان خبره ورزشی کاروان آماده و خوبی از بانوان ورزشکار را برای پارالمپیک 2020 توکیو آماده کنیم.

سفرهای ادلیا: سفرهای ادلیا: ارزانترین تورهای مسافرتی اروپایی، آسیایی و کانادا

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 1076

به "رفع مسائل بانوان پارالمپیکی ماموریت اصلی کمیسیون بانوان کمیته ملی پارالمپیک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رفع مسائل بانوان پارالمپیکی ماموریت اصلی کمیسیون بانوان کمیته ملی پارالمپیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید