رویدادهای برتر تابستانی دوبی؛ هنر، فرهنگ و غذا(بخش دوم)

به گزارش پرسینا بلاگ، دوبی به قابلیت های خود در زمینه تفریح و نیز برگزاری مراسم فرهنگی و هنری برجسته می بالد.

برنامه این شهر شامل مجموعه جالب و همیشگی نمایشگاه های هنر های محلی، نمایشگاه های طراحی های جالب، و جشنواره های سنتی باشکوه است. اگرچه بخش زیادی از تابستان با ماه رمضان مصادف می شود (در طی آن، شهر چهره خود را تغییر می دهد و کمی ساکت می شود)، اما برنامه فرهنگی دوبی باز هم مملو از برنامه های عالی است. ما برترین مراسم هنری و فرهنگی تابستانی دوبی در سال 2014 را جمع آوری نموده ایم.

رویدادهای برتر تابستانی دوبی؛ هنر، فرهنگ و غذا(بخش دوم)

تئاتر | Relatively Speaking

11 ال 14 ژوئن

این تئاتر که نخستین بار در سال 1965 اجرا شد، شامل نخستین قطعه برجسته آلان آیکبورن (Alan Ayckbourn) نمایشنامه نویس معروف است. آیکبورن یکی از نمایشنامه نویسانی است که در طول عمر خود چندین بار مورد تقدیر قرار گرفته و کارهایش برنده جوایش متعددی شده اند. پس از یک دوره طولانی، به ارزش کمدی کلاسیک Relatively Speaking، پی برده شد و دوباره در سال 2013 به روی پرده تئاتر ویندهام لندن رفت. این شاهکار مدرن اکنون در تئاتر استودیوی کیلاچاند در دوبی در حال اجراست و به وسیله شرکت تئاتر محلی دوبی با نام Dubai Drama Group برگزار شده است. این نمایش در یک آخر هفته تابستانی در لندن نیز برگزار می گردد. موضوع آن نیز در مورد موضوع مجذوب نماینده سوء تفاهمات و هویت اشتباهی است.

Relatively Speaking، تئاتر استودیوی کیلانچاند، DUCTAC، بازار امارات، +971 4 3414 777

فرهنگ | شب فرانسوی

11 ژوئن

یک ترکیب فرهنگی جالب همراه با حال و هوای فرانسوی، در برترین رستوران بریتانیایی دوبی با نام The Ivy. پس از موفقیت عمده مراسم شب ایتالیایی در بهار، اکنون شب فرانسوی نیز تماماً به هنر و فرهنگ آشپزی فرانسوی اختصاص دارد. اگرچه معروفیت این رستوران بیشتر به خاطر برنامه های جاز زنده آن است، اما 11 ژوئن، شب هواداران اوپرا خواهد بود و غذای سه گانه فرانسوی رستوران The Ivy، همراه با یک نمایش زنده از اوپرای فرانسوی با اجرای خوانندگان پروژه اوپرای امارات سرو خواهد شد. این مراسم با حضور موسیقیدان های چند قومیتی برگزار خواهد شد که در امارات متحده عربی زندگی می نمایند و در نظر دارند هیجان خود را با دیگران تقسیم نمایند. این پروژه تماماً با مبالغ اهدایی اداره می گردد.

شب فرانسوی، The Ivy، جاده شیخ زاید، دوبی، امارات متحده عربی، +971 4 319 8088

موسیقی | هفته موسیقی دوبی

17 تا 20 سپتامبر

هفته موسیقی دوبی، مراسمی عالی برای دوستداران موسیقی است. هدف شما خواه یاد گرفتن نکاتی پیرامون صنعت موسیقی باشد یا برقراری ارتباط با موسیقیدانان، یا گوش دادن به آهنگ های ستارگان موسیقی محلی و بین المللی، بهتر است بدانید که این مراسم یک هفته ای همه چیز را در خود دارد. علاوه بر لیست بلند هنرمندانی که به اجرای برنامه می پردازند، این مراسم میزبان کلاس ها و سمینار های زیادی نیز هست که تضمین نماینده موفقیت مخاطبان در عرصه موسیقی هستند. این مراسم که در مرکز تجارت جهانی دوبی برگزار می گردد، نخستین نمایشگاه صنعت موسیقی در منطقه است که به عرضه آثاری از تمام هنرمندان حرفه ای و نیز فراهم نمایندگان خدمات موسیقی می پردازد.

هفته موسیقی دوبی، جاده زابل دوم (D 73 Rd)، Alsaada، دوبی امارات متحده عربی، +971 4 332 1000

منبع: الی گشت
انتشار: 13 اسفند 1400 بروزرسانی: 13 اسفند 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 7981

به "رویدادهای برتر تابستانی دوبی؛ هنر، فرهنگ و غذا(بخش دوم)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رویدادهای برتر تابستانی دوبی؛ هنر، فرهنگ و غذا(بخش دوم)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید