رکورد خوب پرسپولیس و صندلی عجیب تراکتور، نایب قهرمان آسیا آخر شد!

به گزارش پرسینا بلاگ، به گزارش خبرنگاران، بیستمین دوره رقابتهای لیگ برتر نیم فصل نخست خود را پشت سر گذاشت و این فرصتی است برای آنالیز شرایط تیم های حاضر در این مسابقات.

رکورد خوب پرسپولیس و صندلی عجیب تراکتور، نایب قهرمان آسیا آخر شد!

در نیم فصل نخست این رقابتها پرسپولیس با 20 امتیاز از 8 بازی خانگی، بهترین نتایج در خانه را به دست آورد تا در صدر جدول فرضی دیدارهای خانگی قرار گیرد.

سرخ پوشان 6 بار در دیدارهای خانگی شان پیروز شدند، 2 بار برابر حریفان متوقف شدند و هرگز طعم شکست را نچشیدند. آنها 11 بار به گل رسیدند و 3 بار هم دروازه شان باز شد و جمعاً 20 امتیاز به دست آوردند که این بهترین عملکرد یک تیم در دیدارهای خانگی است.

بعد از پرسپولیس دو تیم خوزستانی صنعت نفت و فولاد قرار دارند. با این شرح که صنعت نفت و فولاد در نیم فصل نخست 7 بار در خانه به میدان رفتند و به ترتیب 16 و 15 امتیاز دریافت کردند. سپاهان، استقلال و آلومینیوم اراک نیز با 14، 14 و 13 امتیاز دیگر تیم های این جدول فرضی هستند که در رده های چهارم تا ششم قرار می گیرند.

در انتهای جدول فرضی بازی های خانگی در نیم فصل نخست هم دو تیم ماشین سازی و ذوب آهن با 5 امتیاز قرار دارند. با این شرح که ذوب آهن به دلیل تفاضل گل کمتر در انتهای این جدول قرار می گیرد.

ذوب آهن که سابقه نایب قهرمانی در آسیا را هم دارد 8 بار در خانه خود به میدان رفته که 5 بار مسابقات این تیم با تساوی به اتمام رسید و 3 بار هم آنها در خانه طعم شکست را چشیدند. دروازه این تیم در دیدارهای خانگی 11 بار باز شد و آنها در مقابل 6 بار به گل رسیدند تا این ضعیف ترین عملکرد یک تیم در دیدارهای خانگی اش در نیم فصل نخست باشد.

ماشین سازی که به همراه تراکتور و نساجی هر کدام با 4 بار تحمل شکست در دیدارهای خانگی بیشترین سهم را در این آیتم دارند، در مجموع عملکردی شبیه به ذوب آهن دارد با این تفاوت که کمی تفاضل گلش بهتر است. ماشین سازی 7 بار در خانه به میدان رفته که حاصل آن یک پیروزی، 2 مساوی، 4 شکست، 5 گل زده، 8 گل خورده و 5 امتیاز است تا با این آمار بعد از ذوب آهن دومین تیم ضعیف در دیدارهای خانگی باشد.

صندلی تیم تراکتور در رده چهاردهم جدول دیدارهای خانگی جای تعجب دارد. سرخ پوشان تبریز سومین تیم ضعیف در خانه هستند و آمار آنها در استادیوم یادگار امام اصلاً جالب نبوده است.

تراکتوری ها در دیدارهای خانگی خود تنها یک بار طعم پیروزی را چشیده اند، 3 بار مساوی نموده و 4 بار شکست خورده اند. آنها در تبریز تنها 3 بار به گل رسیده اند و 7 بار هم دروازه شان باز شده است و تنها 6 امتیاز از دیدارهای خانگی شان به دست آورده اند.

بعد از تراکتور هم نساجی با امتیازی شبیه به تراکتور و با تفاضل گلی کمی بهتر، یک پله بالاتر قرار گرفته است. تیم نساجی هم در خانه تنها یک بار پیروز شده است و در مقابل 3 بار مساوی نموده و 4 بار هم شکست خورده است. آنها 7 بار گل زده و 10 بار هم گل خورده اند و تنها 6 امتیاز از دیدارهای خانگی شان به دست آورده اند.

پریها: پریها | مجله گردشگری، تور لحظه آخری، تور ارزان قیمت، سفرنامه گردشگری

آریا بلاگ: آریا بلاگ، آخرین اخبار و رویدادهای ایران و جهان

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 7001

به "رکورد خوب پرسپولیس و صندلی عجیب تراکتور، نایب قهرمان آسیا آخر شد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رکورد خوب پرسپولیس و صندلی عجیب تراکتور، نایب قهرمان آسیا آخر شد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید