ریزش فوری دلار تهران، قیمت دلار وارد کانال 24 شد

به گزارش پرسینا بلاگ، خبرنگاران : به محض اینکه جو بایدن، در ایالت جورجیا از دونالد ترامپ پیش افتاد، دلار تهران در معاملات پشت خطی به زیر 25 هزار تومان سقوط کرد.

ریزش فوری دلار تهران، قیمت دلار وارد کانال 24 شد

به گزارش خبرنگاران، هر چه احتمال رسیدن رنگ آبی به کاخ سفید افزایش می یابد، رنگ دلار در تهران قرمزتر می گردد. دلار پس از انتخابات آمریکا 2 فرایند متفاوت را طی کرد؛ در ساعات اولیه پس از انتخابات که احتمال پیروزی ترامپ بیشتر بود، دلار به سرعت خود را به 30 هزار تومان رساند. اما در روز پنج شنبه، پس از آنکه ورق برگشت و شانس بایدن برای پیروزی بیشتر شد، دلار به راحتی 3 هزار تومان از ارزشش را از دست داد و به 27 هزار تومان نزول کرد. فرایند قیمت دلار در روز گذشته را در ویدئو اکوایران مشاهده کنید.

حال با پیش افتادن نامزد دموکرات در ایالت جورجیا، شانس پیروزی بایدن نزدیکتر از همواره شده است. همین خبر کافی بود تا دلار تهران در معاملات پشت خطی، به راحتی و بدون دخالت بازارساز، به زیر 25 هزار تومان برسد. این افول، بارها از سوی کارشناسان پیش بینی شده بود. چرا که نرخ 30 هزار تومانی دلار، چندان از واقعیت های بنیادی نشات نمی گرفت. حال با از هم پاشیدن حدس دلاربازان از انتخابات آمریکا، مطلوبیت نگهداری دلار، حداقل برای کوتاه مدت به کمترین میزان خود رسیده است. احتمالا موج های بعدی فروش نیز از فردا در بازار مشاهده خواهند شد.

سفر به دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

مجله سرگرمی: پرسینا بلاگ، سیستم مدیریت محتوا پرسینا

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 5734

به "ریزش فوری دلار تهران، قیمت دلار وارد کانال 24 شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ریزش فوری دلار تهران، قیمت دلار وارد کانال 24 شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید