سرآسیایی: شاگردانم ثابت کردند گذر از هر راستا دشواری ممکن است، خوشحالم از اینکه تمام مسائل را شکست دادیم

به گزارش پرسینا بلاگ، سرمربی تیم فوتبال شهر خودروی خراسان تأکید تیمش برای راهیابی به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا تمام مسائل را شکست داده است.

سرآسیایی: شاگردانم ثابت کردند گذر از هر راستا دشواری ممکن است، خوشحالم از اینکه تمام مسائل را شکست دادیم

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور بالی همراه شوید و شگفتی های جزیره آتشفشانی بالی را از نزدیک شاهد باشد.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت رسمی باشگاه شهر خودروی خراسان، مجتبی سرآسیایی درباره پیروزی تیمش برابر السیلیه قطر گفت: خدا را شکر می کنم که بعد از این همه فشار و تحمل مسائل مختلف، شرمسار مردم خوب ایران، به ویژه خراسانی ها نشدیم و توانستیم به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا صعود کنیم.

وی در ادامه اضافه کرد: بازیکنانم ثابت کردند با همدلی و مدد دریافت از امام رضا (ع) گذر از هر جهت دشواری ممکن است. خوشحالم که توانستیم با تمرکز بالا در تمام این ماراتن سخت، از سد السیلیه هم عبور کنیم و به پیروزی برسیم.

سرمربی تیم فوتبال شهر خودروی خراسان همچنین خاطر نشان کرد: روی ضربات پنالتی کار نموده بودیم و می دانستیم که اگر بازی به ضربات پنالتی کشیده گردد، از آمادگی لازم برخورداریم. تمام بازیکنان برای رسیدن به این برد باشکوه و صعود به مرحله گروهی از جان مایه گذاشتند و شایسته تقدیر هستند.

سرآسیایی با تمجید از سنگربان تیمش گفت: رحمتی یکی از گلرهای بزرگ ایران است و از تجربه بسیار بالایی برخوردار است. حتی او پیش از زدن ضربات پنالتی، با توجه به فیزیک دروازه بان السیلیه قطر، نکات خیلی خوبی را به بازیکنان تیم گفت.

وی توضیح داد: باید از حمیداوی، مالک باشگاه نیز تشکر کنم که در طول این جهت سخت، همیشه دلگرمی می داد و با یاری او توانستیم، با تمرکز بالا وارد زمین شویم و پیروز به ایران عزیزمان برگردیم.

سرمربی تیم فوتبال شهر خودروی خراسان در خصوص دیدارهای آینده تیمش نیز یادآور شد: نباید دیگر به این پیروزی ها فکر کنیم و از فردا تمام تمرکزمان باید معطوف به لیگ و مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا باشد. جهت دشواری داریم و از تمام طرفداران می خواهم که همچون گذشته یاورمان باشند.

سرآسیایی در پایان گفت: دیدید که چه مسائل عجیبی سر راه ما سبز شد . از اتهام ناامنی در ایران که واهی و دور از ذهن بود، تا تأخیر عجیب روز گذشته در جهت رسیدن به دوحه و البته عدم امکان استفاده از دو خرید خوب زمستانی ماه، اما از اینکه تمام مسائل را شکست دادیم، خوشحالم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 22 بهمن 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 2875

به "سرآسیایی: شاگردانم ثابت کردند گذر از هر راستا دشواری ممکن است، خوشحالم از اینکه تمام مسائل را شکست دادیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرآسیایی: شاگردانم ثابت کردند گذر از هر راستا دشواری ممکن است، خوشحالم از اینکه تمام مسائل را شکست دادیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید