گزارش خبرنگاران از جابجایی استقلال، از مذاکره با مظاهری تا خطیبی

به گزارش پرسینا بلاگ، به گزارش خبرنگاران، باشگاه استقلال که بعد از پیروزی در دربی حذفی به کانون بحران تبدیل شد و فرهاد مجیدی سرمربی (پیشین) این تیم با بیانیه ها و مصاحبه های خود و همچنین با رفت و آمدهایش در کانون این بحران قرار داشت، این روزها در حالی برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا و همچنین جابجایی تابستانی خیز برداشته که هنوز شرایط نیمکت این تیم تعیین نشده است.

گزارش خبرنگاران از جابجایی استقلال، از مذاکره با مظاهری تا خطیبی

استقلالی ها که هنوز شرایط سرمربی آنها معین نشده، به موازات مذاکرات مفصل با بازیکنان خود که قراردادشان به اتمام رسیده، برای ترمیم نقاط ضعفشان با گزینه های مورد نظر وارد مذاکرات مفصل شده و شب ها و روزهای پرکاری را تجربه می نمایند.

مجیدی؛ نه استعفای کتبی، نه فسخ

فرهاد مجیدی که در رسانه ها خبر استعفای خود را منتشر کرد و حتی بعد از بازی با تراکتور از بازیکنان تیمش خداحافظی کرد، هنوز به صورت رسمی از استقلال جدا نشده است.

سرمربی آبی پوشان که گویا قطعاً در قطر روی نیمکت این تیم نخواهد نشست و جابجایی آبیها هم با نظر وی صورت نمی گیرد، استعفای خود را در رسانه ها ارائه داده و هنوز به صورت کتبی استعفایی به باشگاه نداده و قراردادش را فسخ ننموده است تا این شرایط برای این باشگاه ابهاماتی ایجاد نموده باشد.

از فکری تا خطیبی

با اینکه گزینه اصلی استقلال برای نیمکت این تیم در طول فصل استراماچونی است، اما آنها نمی توانند این مربی ایتالیایی را تا ظهر دوشنبه رسماً استقلالی نمایند و هر اتفاقی در خصوص او به بعد از لیگ قهرمانان موکول شده است. لذا آبی ها ناگزیر هستند برای نیمکتشان در غیاب مجیدی در دوحه فکری نمایند.

محمود فکری محتمل ترین و جدی ترین گزینه ای است که احمد سعادتمند به عنوان مربی موقت به او فکر می نماید. گفته می گردد باشگاه نساجی هم موافقت خود را برای نشستن فکری در آسیا روی نیمکت استقلال اعلام نموده و از این بابت مسئله ای نیست.

رسول خطیبی مهاجم پیشین آبی پوشان که وی نیز در لیگ یک کارنامه خوبی داشته و با آلومینیوم اراک به لیگ برتر صعود کرد گزینه دیگری است که به سعادتمند معرفی شده است. اما خطیبی شانس زیادی برای راهنمایی آبیها در آسیا ندارد.

معاون ورزشی به جای رمضانی

سعید رمضانی سرپرست استقلال از یک ماه پیش به باشگاه اعلام نموده بود به دلیل بیماری قادر به همراهی تیم در آسیا نیست. با اینکه استقلالی ها هنوز سرپرست تیمشان را به صورت رسمی معرفی ننموده اند، اما احتمال اینکه احمد مددی معاون ورزشی آنها به صورت موقت این مسئولیت را در دوحه بر عهده بگیرد وجود دارد.

مدیر رسانه ای

استقلالی ها در آسیا هم با یک مدیر رسانه ای موقت می فرایند و این فرد کسی نیست جز کاظم قیم، مدیر روابط بین الملل باشگاه استقلال. قیم که از افراد نزدیک و مورد اعتماد سعادتمند است، به عنوان مدیر رسانه موقت استقلال در دوحه روی نیمکت این تیم خواهد نشست.

رقیب حسینی؛ حقیقی یا مظاهری؟

عملکرد حسینی در طول لیگ و جام حذفی استقلالی ها را مجاب کرد یک رقیب بسیار جدی برای دروازه بان شماره یک خود بیاورند و برای این منظور علیرضا حقیقی و رشید مظاهری گزینه های آنها هستند.

احمد سعادتمند در روزهای گذشته مذاکرات جدی با هر دو گزینه داشته و نشست هایی به صورت مستقیم با حقیقی و مظاهری داشته است و به نظر می رسد قطعاً تا ظهر روز دوشنبه نام یکی از این دو دروازه بان در لیست آسیایی آبی پوشان قرار گیرد.

منتفی شدن مرادی و کریمی

روز گذشته از بابک مرادی (ماشین سازی) و امیرحسین کریمی (پیکان) به عنوان گزینه های جدی استقلال نام برده شد که حضور این دو بازیکن در استقلال خیلی زود منتفی شد.

این دو بازیکن از سوی یک واسطه به استقلال معرفی شده بودند و در حد همان گزینه باقی ماندند و هرگز حضور آنها در استقلال جدی نشده بود.

هافبک پیکان و مدافع شهرخودرو

سعید واسعی هافبک میانی پیکان و محمد حسین مرادمند مدافع تیم شهرخودرو که هنوز با باشگاه های خود تحت قرارداد هستند، بعد از مذاکرات مستقیم با باشگاه این دو بازیکن توافقاتی حاصل شده و باتوجه به رضایت واسعی و مرادمند، احتمال اینکه امروز یا فردا از این دو بازیکن به عنوان خریدهای جدید رونمایی گردد زیاد است.

وریا و دریافت مطالبات

کاپیتان آبی پوشان که در آخرین ساعات شب گذشته به ملاقات مدیر عامل رفته بود، به دنبال وصول مطالباتش است و موضوعی با عنوان جدایی از این تیم ندارد.

غفوری روز گذشته تست کرونای خود را برای حضور در لیگ آسیا داد و در دوحه به عنوان کاپیتان آبی پوشان تیمش را رهبری می نماید.

علی کریمی و طفره از مذاکرات

علی کریمی مذاکراتی با آبیها داشته و به موازات آن پیشنهادات خارجی خود را هم دنبال می نماید. استقلالی ها هنوز به درستی نمی دانند این بازیکن را در لیگ قهرمانان آسیا و یا فصل بعد در کنار خود دارند یا خیر. اما برای راضی کردن این بازیکن همچنان در حال رایزنی با مدیر برنامه های وی هستند.

مهلتی که رو به انتها است

باشگاه استقلال تا ظهر فردا (دوشنبه) مهلت دارد تا لیست نهایی آسیایی اش را به AFC اعلام کند و مدیران این باشگاه کار دشواری برای جمع و جور کردن تیمشان در این فرصت زمانی کوتاه دارند.

نماشو: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

bestcanadatours.com: https://bestcanadatours.com، تور ارزان کانادا، ویزای تضمینی مولتی کانادا، ویزای مولتی 5 ساله کانادا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 5226

به "گزارش خبرنگاران از جابجایی استقلال، از مذاکره با مظاهری تا خطیبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزارش خبرنگاران از جابجایی استقلال، از مذاکره با مظاهری تا خطیبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید