سه گانه با تک مسافر در راه بازی های آسیایی

به گزارش پرسینا بلاگ، سه گانه با یک نماینده راهی بازی های آسیایی 2018 اندونزی می شود.

سه گانه با تک مسافر در راه بازی های آسیایی

به گزارش خبرنگاران، شمارش معکوس برای بازی های آسیایی در حالی شروع شده که برای نخستین بار سه گانه نیز در جمع کاروان ایران قرار گرفته است. رشته ای که در طی سال ها فعالیتش تاکنون نتوانسته قدم به این میدان بزرگ بگذارد.

حالا سه گانه تاریخ ورودش را به بازی های آسیایی از جاکارتا به ثبت می رساند. رشته ای که تنها یک سهمیه دارد.تک مسافری که در فاصله کمتر از 20 روز مانده به شروع مسابقات انتخاب شد. این در شرایطی است که ابتدا این سهمیه برای بانوان در نظر گرفته شده بود و نام شیرین گرامی برای اعزام به بازی های آسیایی اعلام شد.

اما فدراسیون سه گانه عنوان کرد که رکوردهای گرامی برای بازی های آسیایی مطلوب نیست و برهمین اساس این سهمیه به مردان تعلق گرفت.

انتخاب ورزشکار اعزامی سه گانه به بازی های آسیایی نیز به سرمربی تازه وارد پرتغالی سرجیو سانتوز واگذار شد.

مربی کارنامه داری که هفته گذشته برای عقد قرار داد با تیم ملی سه گانه وارد تهران شد وبه محض ورودش برنامه های تمرینی خود را اجرا کرد. سرجیو سانتوز مربی پرتغالی ورزش سه گانه یکی از برترین مربیان حال حاضر جهان و از مدرسین ارشد اتحادیه بین المللی ورزش سه گانه می باشد. وی سکان هدایت و آماده سازی ملی پوشان کشورمان را بر عهده گرفت.

سانتوز پس از بررسی و تست های به عمل آورده از ملی پوشان در نهایت بهزاد نوبری سه گانه کار تبریزی را برای بازی های آسیایی انتخاب کرد.

به این ترتیب حضور سه گانه برای نخستین بار در بازی های آسیایی با بهزاد نوبری به ثبت خواهد رسید. البته سانتوز اعلام کرده بود که سه گانه پتانسیل اعزام تعداد بیشتری از ملی پوشان را به بازی های آسیایی دارد اما به دلیل این که تنها یک سهمیه به فدراسیون ایران تعلق گرفته است، سه گانه با یک ملی پوش به مصاف رقبای خود می رود.

رقبایی همچون ژاپن، چین، هنگ کنگ،کره جنوبی فاصله بسیاری با سه گانه ایران دارند.

باتوجه به این که سه گانه برای نخستین بار بازی های آسیایی را تجربه می کند انتظار کسب مدال از آن غیر معقول است. به هرحال نتایج ملی پوشان این رشته در رقابت های قهرمانی آسیای میانه نشان داد که فاصله ورزشکاران سه گانه ایران با ورزشکاران این منطقه نیز قابل توجه است. با این حال حضور سه گانه با تک نماینده خود در جمع کاروان ایران را می توان به فال نیک گرفت و شاید این حضور سرشروع راهی نو برای این رشته در آینده باشد باتوجه به این که سرمربی خارجی که مدت ها در انتظارش بودند نیز در راس تیم ملی قرار گرفت.

سفر به دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

مجله سرگرمی: پرسینا بلاگ، سیستم مدیریت محتوا پرسینا

منبع: تسنیم
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 2425

به "سه گانه با تک مسافر در راه بازی های آسیایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سه گانه با تک مسافر در راه بازی های آسیایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید