سیستم مدرن امنیتی بایوفایر؛ شلیک با اثر انگشت!

به گزارش پرسینا بلاگ، فناوری پیشنهادی بایوفایر شامل ایجاد مجوز به وسیله حسگر اثر انگشت خواهد بود که فقط با اپراتورهای قانونی سازگاری دارد و اجازه شلیک اسلحه در دستان هر شخصی را نمی دهد.

سیستم مدرن امنیتی بایوفایر؛ شلیک با اثر انگشت!

خبرنگاران؛ مجله تصویری سلاح- به تازگی یک تکنولوژی بیومتریک جدید و پیشرفته توسط شرکتی آمریکایی بایوفایر که دفتر مرکزی آن در شهر بوستون قرار گرفته است، معرفی شده است. این سیستم منتج به ساخت تسلیحاتی خواهد شد که تنها به دست اپراتورهای قانونی قابلیت شلیک دارند و بدین ترتیب آمار استفاده غیر ایمن، غیر قانونی و همچنین خودکشی های عمدی و یا تصادفی به طرز قابل توجهی کاهش خواهد یافت.

فناوری پیشنهادی بایوفایر شامل ایجاد مجوز به وسیله حسگر اثر انگشت خواهد بود که فقط با اپراتورهای قانونی سازگاری دارد و اجازه شلیک اسلحه در دستان هر شخصی را نمی دهد.

لازم به ذکر است که هر اسلحه هوشمند بایوفایر امکان کار با چندین اثر انگشت را در اختیار خواهد داشت اما تنها مالک قانونی اصلی می تواند اپراتورهای جدید را برای این سیستم تعریف کند.

از نظر سهولت در استفاده، با قطعیت می توان گفت که این محصول بی رقیب خواهد بود. اسلحه در کثری از ثانیه اثر انگشت فرد را اسکن نموده و قفل شلیک را باز می نماید. به همین ترتیب در بازه های زمانی عدم استفاده اپراتور، مجددا سیستم مذکور ظرف یک ثانیه بسته می گردد. باتری این مجموعه نیز با یک مرتبه شارژ تا یک سال را پشتیبانی می نماید.

مطالب مجله تصویری سلاح را در این لینک دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

اسلحه ای که سبک ترین در نوع خود است! (+تصاویر)

پیستول های نیمه اتوماتیک زیگ زاوئر(+تصاویر)

نگاهی به مسلسل باسابقه آمریکایی!(+تصاویر)

QBZ-95؛ نامی مطرح در صنایع نظامی چین(+تصاویر)

منبع: عصر ایران
انتشار: 25 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 3488

به "سیستم مدرن امنیتی بایوفایر؛ شلیک با اثر انگشت!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیستم مدرن امنیتی بایوفایر؛ شلیک با اثر انگشت!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید