شاهین طبع: امیدوارم تیم ملی بسکتبال در ملاقات های خارج از خانه هم با اقتدار پیروز گردد

به گزارش پرسینا بلاگ، سرمربی تیم ملی بسکتبال کشورمان گفت: امیدوارم تیم ملی کشورمان در بازی های خارج از خانه هم با همین اقتدار بازی کند و بتواند پیروز گردد.

شاهین طبع: امیدوارم تیم ملی بسکتبال در ملاقات های خارج از خانه هم با اقتدار پیروز گردد

جهت دریافت خدمات طراحی پارکینگ کلاسیک با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین خدمات طراحی و اجرای محوطه سازی و حیاط سازی می‌باشد.

به گزارش ، مهران شاهین طبع سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران پس از پیروزی برابر قطر گفت: مسابقات بسکتبال در پنجره های انتخابی المپیک رفت و برگشت است. قطر تیم خوبی است و 2 بازیکن این تیم مصدوم هستند. امیدوارم در بازی های خارج از خانه هم به این شکل با اقتدار بازی کنیم و بتوانیم برنده مسابقه شویم.

او درباره باریکنان جوان تیم ملی که در این 2 بازی به میدان رفتند بیان کرد: آن ها انگیزه دارند و خوب کار می نمایند. باید بازیکنان جوان هم به تیم ملی تزریق کنیم. البته بازیکنان جوانی هم در گذشته بودند که نتوانستند خود را نشان دهند.

شاهین طبع ادامه داد: از فعالیت باشگاه ها نباید غافل شویم. ما لیگ خوبی داشتیم و باید از این شرایط استفاده کنیم. باید بتوانیم تیم های دوم و سوم ملی هم داشته باشیم. این کار به صورت زنجیره ای میان فدراسیون، باشگاه ها، مدارس و دانشگاه باید انجام گردد.

شاهین طبع در خصوص شیوع ویروس کرونا و غیبت تماشاگران بیان کرد: ای کاش امروز تماشاگر داشتیم و طرفداران این مسابقه را از نزدیک تماشا می کردند. امیدوارم یک تصمیم واحد برای بازی های لیگ گرفته گردد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 19 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 3152

به "شاهین طبع: امیدوارم تیم ملی بسکتبال در ملاقات های خارج از خانه هم با اقتدار پیروز گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شاهین طبع: امیدوارم تیم ملی بسکتبال در ملاقات های خارج از خانه هم با اقتدار پیروز گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید