شروین اسبقیان رئیس فدراسیون جانبازان و معلولان شد

به گزارش پرسینا بلاگ، به گزارش خبرنگاران، آموزشگاه المپیک امروز چهارشنبه محل برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولان بود که از ساعت 10 به ریاست مهدی علی نژاد معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش شروع شد.

شروین اسبقیان رئیس فدراسیون جانبازان و معلولان شد

پخش کلیپی از مرحوم سیامند رحمان بخش در نظر گرفته شده برای شروع مجمع امروز بود. این قهرمان پاراوزنه برداری ایران و دنیا دو هفته پیش در اثر ایست قلبی دار فانی را وداع گفت. البته با وجود فوت مرحوم سیامند رحمان، هیچ فردی جایگزین وی در مجمع امروز نشد. ضمن اینکه بر روی جایگاه وی و به یاد او دسته گل گذاشته شده بود.

در ادامه سید محمد شروین اسبقیان و کرم الله علیمرادی به ارائه برنامه های خود برای ریاست فدراسیون جانبازان و معلولان پرداختند.

البته تعداد کلی کاندیداهای فدراسیون جانبازان و معلولان 13 نفر بود اما صلاحیت 5 نفر برای حضور در مجمع تأیید شد. پیش از برگزاری مجمع مجید قدمی، غفور کارگری، امیر ماندگارفرد و بهمن نیکخو اعلام انصراف کردند.

بدین ترتیب رأی گیری برای انتخاب رئیس فدراسیون جانبازان و معلولان میان 2 کاندیدا برگزار گردید که طی آن از 35 رأی مأخوذه، اسبقیان 22 و علیمرادی صاحب 13 رأی شدند.

بر این اساس سیدشروین اسبقیان به عنوان رئیس چهار سال آینده فدراسیون جانبازان و معلولان انتخاب شد.

سفر به دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

مجله سرگرمی: پرسینا بلاگ، سیستم مدیریت محتوا پرسینا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 3665

به "شروین اسبقیان رئیس فدراسیون جانبازان و معلولان شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروین اسبقیان رئیس فدراسیون جانبازان و معلولان شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید