شفر با شکست برابر پرسپولیس برکنار شد، ریسک بزرگی که مجیدی کرد

به گزارش پرسینا بلاگ، مهدی فنونی زاده در تبادل نظر با خبرنگاران در مورد شرایط این روزهای استقلال گفت: استقلال به یک برد سخت برابر همنام اهوازی خود دست پیدا کرد. آبی پوشان خوزستان که امیدی به ماندن در لیگ برتر نداشتند بازی خوبی از خود ارائه دادند. اگر چه تا دقایق پایانی برابر استقلال به تساوی دو بر دو رسیده بودند اما به یکباره دو گل دریافت کردند که هم باعث سقوطشان به لیگ دسته یک شد و هم استقلال را تا حدودی به کسب سهمیه آسیا و شاید قهرمانی امیدوار کردند.

شفر با شکست برابر پرسپولیس برکنار شد، ریسک بزرگی که مجیدی کرد

وی تاکید نمود: استقلال با سرمربی جدیدش خوب نبود اگر چه مجیدی راه زیادی تا سرمربی شدن دارد و باید تجارب بالایی کسب کند اما این پیروزی تا حدودی طرفداران را راضی کرد اما حسرت شکست برابر پدیده هنوز در دل طرفداران مانده زیرا این شکست باعث شد تا استقلال از قهرمانی دور گردد.

فنونی زاده گفت: مجیدی ریسک بزرگی کرد که سرمربیگری استقلال را در این شرایط سخت قبول کرد ولی حالا که پذیرفته باید از او حمایت کرد تا بتواند این چهار بازی در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا را با پیروزیت به سرانجام برساند.

وی در خصوص دیدار روز دوشنبه استقلال برابر الدحیل قطر گفت: آبی پوشان روز سختی در پیش خواهند داشت. الدحیل یک تیم بسیار قوی و مطمئناً برای صعود به مرحله بعد به تهران خواهد آمد البته استقلال با برد برابر استقلال خوزستان شرایط خوبی پیدا نموده ولی مجیدی می داند که این دیدار با بازی برابر استقلال خوزستان تفاوت های بسیاری دارد. بنابراین باید یک ترکیب خوب و یک بازی منطقی را انجام دهد تا بتواند در این دیدار پیروز شده تا با پیروزی برابر الدحیل به صعود به دور بعد امیدوار گردد.

هافبک پیشین استقلال در خصوص برکناری شفر هم گفت: شفر کوشش زیادی از خود نشان داد اما متأسفانه حساس ترین بازی را به حریف واگذار کرد البته اعتقاد دارم او بعد از شکست دربی برکنار شده بود ولی برد برابر سپاهان و الهلال تا حدودی او را در استقلال نگهداشت اما شکست برابر پدیده که می توانست قهرمانی استقلال را تضمین کند باعث شد تا مدیران استقلال مجبور به برکناری او شده و مجیدی را جایگزین نمایند.

فنونی زاده اعلام کرد: شفر اسیر یک سری حواشی شد که این حاشیه ها او را به زمین زد و باعث شد نتواند در سه هفته سرانجامی لیگ برتر به عنوان سرمربی در کنار استقلال باشد.

وی در خصوص حضور مربی خارجی برای فصل آینده استقلال گفت: اگر قرار است مربی خارجی بیاوریم باید یک سرمربی خوب که دارای تجارب بین المللی باشد را انتخاب کنیم. با توجه به اینکه قرار است هزینه کلانی بابت مربی خارجی بدهیم امیدوارم فردی که به عنوان سرمربی استقلال معرفی می گردد آنقدر توانایی فنی بالایی داشته باشد که بتواند استقلال را بعد از چندین سال به قهرمانی در لیگ برتر برساند. اما اگر می خواهیم بدنبال یک مربی درجه چندم باشیم اعتقاد دارم چند مربی داخلی وجود دارند که به مراتب دانش بالاتری نسبت به مربیان خارجی بی کیفیت دارند و با توجه به اینکه شناخت خوبی هم از استقلال دارند می توانند یاری مؤثری به استقلال نمایند.

فنونی زاده در سرانجام گفت: استقلال فصل پر سروصدا و پرحاشیه ای را پشت سر گذاشت اما امیدوارم مدیر عامل و اعضای هیئت مدیره استقلال سال آینده آرامش را به تیم بازگردانده تا شاهد قهرمانی این تیم در سرانجام فصل باشیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 26 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 465

به "شفر با شکست برابر پرسپولیس برکنار شد، ریسک بزرگی که مجیدی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شفر با شکست برابر پرسپولیس برکنار شد، ریسک بزرگی که مجیدی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید