شهرداری ارومیه در دومین هفته نیز از کسب پیروزی ناکام ماند

به گزارش پرسینا بلاگ، خبرنگاران/آذربایجان غربی تیم شهرداری ارومیه در هفته دوم لیگ برتر والیبال در خانه، مغلوب سایپا تهران شد.

شهرداری ارومیه در دومین هفته نیز از کسب پیروزی ناکام ماند

هفته دوم لیگ برتر والیبال عصر امروز(یکشنبه) در حالی با برگزاری 6 دیدار به خاتمه رسید که تیم پر ستاره شهرداری ارومیه در دومین هفته متوالی از کسب پیروزی ناکام ماند.

در آغازین دیدار هفته دوم، تیم شهرداری ارومیه در حالی در سالن غدیر میزبان سایپا تهران بود که در هفته نخست در گنبد برابر شهرداری این شهر بازنده شده بود و شاگردان مصطفی کارخانه به دنبال دریافت جشن نخستین پیروزیشان بودند اما در خاتمه این نارنجی پوشان پایتخت بودند که توانستند با حساب 3 بر 2 از سد شهرداری ارومیه بگذرند و دومین پیروزیشان را کسب نمایند.

شهرداری ارومیه ست های بازی را با امتیازهای 25-14، 14-25، 25-20، 18-25 و 13-15 به مهمانش واگذار کرد تا شاگردان کارخانه با قبول دومین شکستشان به رده های انتهایی جدول سقوط نمایند.

در دیگر دیدارهای هفته دوم، فولاد سپاهان تازه لیگ رجحان شده در خانه توانست با شکست 3 بر 2 کاله مازندران دومین بردش را کسب کند. خاتم اردکان هم در نخستین دیدارش در این فصل با همین نتیجه از سد راهیاب ملل مریوان گذشت.

در مهمترین بازی نیز پیکان تهران در خانه برابر شهرداری ورامین، مدافع عنوان قهرمانی با نتیجه 3 بر 2 مغلوب گردید. در دیگر بازی ها فولاد سیرجان با نتیجه 3 بر صفر شهروند اراک را شکست داد و شهداب سزد با همین نتیجه برابر شهرداری گنبد بازنده شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 3 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 2298

به "شهرداری ارومیه در دومین هفته نیز از کسب پیروزی ناکام ماند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهرداری ارومیه در دومین هفته نیز از کسب پیروزی ناکام ماند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید