شیخ حدود نصف بازی های استقلال را مصدوم بود، دیاباته غایب دیدار های حساس!

به گزارش پرسینا بلاگ، شیخ دیاباته در حالی همراه کاروان تیم استقلال راهی اهواز نشد که این بازیکن پیش از این هم در مسابقات مهمی از همراهی استقلال بازمانده و دست سرمربی تیم را خالی گذاشته بود!

شیخ حدود نصف بازی های استقلال را مصدوم بود، دیاباته غایب دیدار های حساس!

گروه ورزشی خبرنگاران، شیخ دیاباته مهاجم مالیایی تیم استقلال در سفر به اهواز باز هم در یکی از حساس ترین مسابقات این فصل غایب خواهد بود. او که در تابستان سال 1398 به عضویت تیم استقلال درآمد تا به امروز 13 بار در لیگ برتر و 2 بار در لیگ قهرمانان آسیا برای این تیم به میدان رفته است.

*15 حضور در 26 مسابقه!

این مهاجم بلندقامت از مجموع 26 بازی استقلال در چارچوب جام حذفی، لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا تنها در 15 بازی برای تیمش به میدان رفته و 11 مسابقه این تیم را به دلیل مصدومیت از دست داده است.

*پیش بینی ها درست بود؟

بازیکنی که با توجه به شرایط سنی اش (32 ساله) از همان ابتدا عنوان شد نمی تواند با تمام توان در خدمت تیم استقلال باشد. شیخ دیاباته در طول 20 هفته مسابقات لیگ برتر در تعدادی از مهمترین بازی های این تینم غیبت داشته است.

*غایب سرشناس دربی!

او به دلیل مصدومیت در دیدار رفت و برگشت مقابل پرسپولیس نتوانست استقلال را همراهی کند. این تیم در دیدار رفت با نتیجه یک بر صفر مغلوب رقیب سنتی و همشهری اش شد در حالی که خیلی ها معتقد بودند با بودن دیاباته استقلال می توانست بازی را نبازد. دیاباته در دیدار برگشت و در شرایطی که هر دو تیم با نتیجه دو بر دو مساوی کردند باز هم قادر به همراهی تیمش نبود. مسابقه ای که خیلی ها به فزونی استقلال صحه گذاشته و معتقد بودند اگر امیرارسلان مطهری و دیاباته هم زمان در ترکیب استقلال حضور داشتند تعداد گلهای زده استقلال بیش از دو گل هم می شد.

*ذوب آهن را ندید!

شیخ دیاباته همچنین در دو دیدار رفت و برگشت مقابل ذوب آهن اصفهان هم غایب بود. در دیدار رفت استقلال با نتیجه 2 بر 2 با ذوب آهن مساوی کرد که باز هم در همان برهه کارشناسان معتقد بودند اگر دیاباته بود استقلال می توانست دست پر زمین را ترک کند. علاوه بر این دیاباته در مصاف با گل گهرسیرجان و پیکان نیز حضور نداشت.

*غایب 50 درصد دیدارهای آسیایی!

البته این همه غیبت های شیخ را تشکیل نمی دهد. این بازیکن در لیگ قهرمانان آسیا نیز از مجموع 4 بازی استقلال در دو دیدار غیبت داشت. او در دو مصاف پلی آف مقابل الکویت و الریان حضور داشت ولی در دو بازی اصلی استقلال در مرحله گروهی مقابل الشرطه عراق(1-1) و الاهلی عربستان که با شکست تیم استقلال همراه شد حضور نداشت.

*غایب 100% جام حذفی!

مهاجم بلندبالای استقلال که روزهای مصدومیت و نقاهتش تقریبا با روزهای سلامتی اش برابری می کند در هیچ یک از دو دیدار استقلال در جام حذفی هم حضور نداشت. او نه مقابل گل ریحان بازی کرد و نه فجر شهید سپاسی شیراز.

*غایب بازی سرنوشت!

در آستانه بازگشت تیم استقلال به لیگ برتر در یکی از حساس ترین مسابقات این فصل برای استقلال که 3 امتیاز عقب افتاده اش می تواند سرنوشت قهرمانی استقلال را در پایان فصل نوزدهم لیگ برتر تعیین کند باز هم دیاباته نیست! استقلال روز گذشته در حالی تهران ترک کردند که باز هم شیخ دیاباته در این روز حساس کنار استقلال نیست! بازیکنی که تا همین یک ماه پیش منتظر شکایت وکیلش از استقلال بودیم!

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 4 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 4730

به "شیخ حدود نصف بازی های استقلال را مصدوم بود، دیاباته غایب دیدار های حساس!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شیخ حدود نصف بازی های استقلال را مصدوم بود، دیاباته غایب دیدار های حساس!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید