شیرین عسل رقیب تازه سایپا و ایران خودرو، وعده فراوری یک خودرو روز اروپایی

به گزارش پرسینا بلاگ، شیرین عسل تنها شرکت صنایع غذایی داخلی نیست که تصمیم گرفته است به بازار خودرو ورود کند. پیش از این و در سال 1401، زر ماکارون خبر از ورود خود به حوزه خودروسازی داد. بااین حال تا به امروز هیچ خبر دیگری از سایت فراوری خودرو زر ماکارون یا محصولات آن به بیرون مخابره نشده است.

شیرین عسل رقیب تازه سایپا و ایران خودرو، وعده فراوری یک خودرو روز اروپایی

دیجیاتو نوشت: شیرین عسل به تازگی اعلام نموده است که قصد ورود به حوزه خودروسازی را دارد.

شیرین عسل به تازگی اعلام نموده است که قصد ورود به حوزه خودروسازی را دارد.

این خبر را یونس ژائله سعدآباد، مالک و مدیرعامل هلدینگ غذایی شیرین عسل اعلام نمود. بنابر گفته های او، مجوز فراوری خودرو به وسیله این شرکت در روز سی ام فروردین ماه 1402 صادر شده است. بااین حال هنوز طرح شیرین عسل به مرحله اجرایی وارد نشده است. خط فراوری این کارخانه هم اکنون درحال احداث است، اما این که چه محصولاتی در چه زمانی به وسیله شیرین عسل به بازار عرضه شوند، هنوز تعیین نیست.

اخبار مرتبط با فراوری خودرو به وسیله شیرین عسل به همین جا محدود نمی شوند. مدتی پیش صابر پرنیان، رئیس سازمان صمت آذربایجان شرقی، در رابطه با مدل خودروی فراوریی به وسیله هلدینگ غذایی شیرین عسل گفته بود: این خودرو یک خودرو روز اروپایی است. خودرو یاد شده طی 18 ماهه اول پروژه به صورت قطعات کاملاً منفصل از هم فراوری خواهد شد. پس از آن در 18 ماهه آینده داخلی سازی خودرو انجام می گردد.

آیا شیرین عسل به سرنوشت زر ماکارون دچار می گردد؟

شیرین عسل تنها شرکت صنایع غذایی داخلی نیست که تصمیم گرفته است به بازار خودرو ورود کند. پیش از این و در سال 1401، زر ماکارون خبر از ورود خود به حوزه خودروسازی داد. بااین حال تا به امروز هیچ خبر دیگری از سایت فراوری خودرو زر ماکارون یا محصولات آن به بیرون مخابره نشده است. حال باید منتظر ادامه اخبار مرتبط با راه اندازی سایت فراوری خودرو شیرین عسل باشیم. درحالی که وعده های زر ماکارون برای رقابت با سایپا و ایران خودرو تا به امروز تحقق پیدا ننموده اند، تعیین نیست وعده های شیرین عسل به چه نتیجه ای منتهی می گردد.

منبع: عصر ایران
انتشار: 5 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 5 اردیبهشت 1402 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 8238

به "شیرین عسل رقیب تازه سایپا و ایران خودرو، وعده فراوری یک خودرو روز اروپایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شیرین عسل رقیب تازه سایپا و ایران خودرو، وعده فراوری یک خودرو روز اروپایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید