صدرنشینان کنفرانس شرق شکست خوردند، رجحان اسپرز در خانه لیکرز

به گزارش پرسینا بلاگ، به گزارش خبرنگاران، تیم بسکتبال ایندیانا پیسرز صدرنشین کنفرانس شرق رقابتهای بسکتبال حرفه ای NBA بامداد امروز پنجشنبه در زمین تیم نیویورک نیکس به میدان رفت که نتیجه را 92 بر 86 به میزبان خود واگذار کرد. در این ملاقات کارملو آنتونی توانست با کسب 34 امتیاز یک تنه زمینه های شکست تیم ایندیانا را فراهم آورد. این ملاقات در حضور 19 هزار و 812 تماشاگر سالن مدیسون اسکوار گاردن برگزار گردید.

صدرنشینان کنفرانس شرق شکست خوردند، رجحان اسپرز در خانه لیکرز

جهت دریافت خدمات طراحی فضای سبز با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین خدمات طراحی و اجرای محوطه سازی و حیاط سازی می‌باشد.

کارملو آنتونی در ملاقات مقابل ایندیانا ستاره میدان بود

تیم میامی هیت که در رده دوم جدول کنفرانس شرق واقع شده است مهمان بوستون سلتیکس بود که این تیم هم بازی را 106 بر 91 باخت. لبرون جیمز در این بازی به خاطر مصدومیت حضور نداشت و دواین وید و کریس بوش دیگر ستاره های میامی هم فروغی نداشتند. اوری بردلی گارد تیم بوستون با کسب 23 امتیاز بهترین بازیکن این ملاقات بود.

اعتراض لبرون جیمز از روی نیمکت میامی به داور بازی برابر بوستون سلتیکس

سن آنتونیو اسپرز صدرنشین کنفرانس غرب بامداد امروز مهمان تیم لس آنجلس لیکرز بود و این تیم را در حضور 18 هزار و 997 تماشاگر 125 بر 109 شکست داد. امتیازآورترین بازیکن این میدان تونی پارکر گارد فرانسوی اسپرز بود که 25 امتیاز را به نام خود ثبت کرد.

نمایی از ملاقات تیم های لس آنجلس لیکرز و سن آنتونیو اسپرز

دالاس ماوریکس در ملاقاتی نفسگیر که به وقت های اضافی کشیده شد برابر مهمان خود مینه سوتا تیمبروولوز 123 بر 122 مغلوب شد. کوین لاو فوروارد تیم مینه سوتا در این بازی 35 امتیاز کسب کرد و بهترین بازیکن میدان بود. در تیم میزبان نیز درک نوویتزکی و مونتا الیس با 25 و 22 امتیاز بهتر از دیگر بازیکنان ظاهر شدند. 20 هزار و 100 نفر این بازی را از نزدیک تماشا کردند.

سرانجام کوارتر سوم ملاقات تیم های دالاس ماوریکس و بوستون سلتیکس

تیم بروکلین نتس هم با درخشش درون ویلیماز گارد سرشناس خود که 25 امتیاز کسب کرد برابر مهمانش شارلوت بابکتس 104 بر 99 پیروز شد. جو جانسون نیز در این مسابقه 20 امتیاز به دست آورد و شب خوبی را در ترکیب بروکلین سپری کرد.

درون ویلیمامز و آلن اندرسون ستاره های بروکلین نتس در ملاقات برابر شارلوت بابکتس

در سایر بازی های بامداد امروز نتایج زیر به دست آمده است:

* فیلادلفیا سونی سیکسرز 94 - شیکاگو بولز 92

* ممفیس گریزلیز 96 - یوتا جاز 86

* نیواورلینز پلیکانز 100 - تورنتو رپتورز 107

* دنور ناگتس 118 - دیترویت پیستونز 109

* فینیکس سانز 109 - اورلاندو مجیک 93

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 2 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 3255

به "صدرنشینان کنفرانس شرق شکست خوردند، رجحان اسپرز در خانه لیکرز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صدرنشینان کنفرانس شرق شکست خوردند، رجحان اسپرز در خانه لیکرز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید