صنعت گردشگری منبع مالی گیلان در جهت رسیدن به توسعه پایدار است

به گزارش پرسینا بلاگ، به گزارش خبرنگاران، سعد الله نصیری قیداری پیش از ظهر یکشنبه در ملاقات با شهردار رشت با بیان اینکه در دنیای امروز فرهنگ، علم و آموزش زمینه ساز تحولات مالی است اظهار کرد: در حال حاضر نمی توان بدون در نظر دریافت مسائل علمی، آموزشی و فرهنگی به تحولات مالی اندیشید.

صنعت گردشگری منبع مالی گیلان در جهت رسیدن به توسعه پایدار است

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور قیمت پایین کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

وی با اشاره به میراث فرهنگی و گردشگری به عنوان یک صفت متمایز کننده شهرها از یکدیگر توضیح داد: استان گیلان به دلیل بهره مندی از ظرفیت های متنوع گردشگری، نیازمند یک مدیریت همه جانبه در تمام زمینه های مربوط به این صنعت بوده تا بتوان از این طریق به منبع مالی پایدار و قابل اعتماد برای این استان دست یافت.

نصیری قیداری اضافه نمود: صنعت گردشگری در گیلان یک منبع مالی مناسب و پایدار برای این استان بوده که می توان به وسیله آن در راستا توسعه پایدار نهاده شد.

وی با تاکید بر حفظ هویت فرهنگی در شهرها گفت: محیط زیست و میراث فرهنگی جزو آثار با قیمانده از گذشتگان و به عنوان یک سرمایه معنوی در طول تاریخ هر منطقه به شمار می آید که هویت فرهنگی آن منطقه را تشکیل می دهد از اینرو در تحولات شهری باید به حفظ و بقای این سرمایه های معنوی توجه ویژه داشت.

در این ملاقات دبیرکل کمیسیون ملی یونسکو در ایران برای حمایت از مجموعه شهری رشت در راستای دستیابی به اهداف باز آفرینی شهر و پیوستن به شبکه جهانی شهرها اعلام آمادگی کرد.

نصیری قیداری در ادامه سفر خود به استان گیلان ضمن ملاقات با روسای دانشگاه ها، در اختتامیه دومین دوره از جشنواره دریاس دوستی؛ کاسپین حاضر می شود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 2976

به "صنعت گردشگری منبع مالی گیلان در جهت رسیدن به توسعه پایدار است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صنعت گردشگری منبع مالی گیلان در جهت رسیدن به توسعه پایدار است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید