ضعف کمال آغاز ضعف خط میانی پرسپولیس

به گزارش پرسینا بلاگ، خط میانی پرسپولیس مقابل تیم نه چندان قدرتمند استقلال خوزستان که اتفاقا در لاک دفاعی هم فرو نرفته بود، هرگز نتوانست ریتم بازی را در دست بگیرد.

ضعف کمال آغاز ضعف خط میانی پرسپولیس

ضعف کمال آغاز ضعف خط میانی پرسپولیس

خط میانی پرسپولیس در بازی با استقلال خوزستان روز بدی را پشت سر گذاشت و با اینکه سرخ ها در خاتمه سه امتیاز را به چنگ آوردند اما خودشان هم از کیفیت بازی شان راضی نبودند. بخش عمده ای از این نمایش ضعیف به عملکرد خط میانی پرسپولیس برمی گردد که در فاز حمله ناکارآمد بود و به جز مواردی بسیار معدود در خلق موقعیت و تحت فشار گذاشتن حریف ناامید کننده نشان داد.

خط میانی پرسپولیس در این بازی تغییرات عمده ای نموده و نسبت به دیدار با فولاد سه تغییر داشت تا تنها عنصر ثابت این خط 4 نفره کمال کامیابی نیا باشد. خط میانی پرسپولیس مقابل تیم نه چندان قدرتمند استقلال خوزستان که اتفاقا در لاک دفاعی هم فرو نرفته بود، هرگز نتوانست ریتم بازی را در دست بگیرد و با مالکیت بالا و حضور در نیمه زمین حریف این تیم را برای دقایقی متوالی تحت فشار بگذارد و از راه های گوناگون دنبال خلق موقعیت گل باشد.

یکی از دلایل رقم خوردن این اتفاق ضعف کمال کامیابی نیا به عنوان نقطه آغاز حملات پرسپولیس بود. کامیابی نیا که در این بازی شرایط جالبی نداشت و حتی یک بار با ساده انگاری و رها کردن بازیکن حریف تیمش را در موقعیت خطرناکی قرار داد جدا از اینکه در ماموریت اصلی خود در فاز دفاع دو سه بار دچار اشتباه شد و در پی ریزی حملات هم ناکام بود.

کمال در این بازی کند بود و در حالی که پشت همه بازیکنان حریف صاحب توپ می شد نمی توانست در نقطه آغاز بازی سازی تیمش تصمیمات درستی بگیرد و مثل بیشتر هم تیمی هایش پاس های اشتباه زیادی داد.

هر چند بعید است صندلی او در ترکیب اصلی دچار تزلزل گردد و طبیعی است که با تغییر نفرات پیش روی او بخشی از ضعف خط میانی را می توان به ناهماهنگی کمال با سه بازیکن پیش رویش ارتباط داد اما در بازی های مهم تر و سخت تر حتما باید شماره 11 با کیفیت تری در زمین ببینیم تا ریتم پرسپولیس شکل بگیرد و این تیم راه بیایفتد.

330 - 2

سفرهای ادلیا: سفرهای ادلیا: ارزانترین تورهای مسافرتی اروپایی، آسیایی و کانادا

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 106

به "ضعف کمال آغاز ضعف خط میانی پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ضعف کمال آغاز ضعف خط میانی پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید