عکس ، مجسمه بیرانوند در کمیته ملی المپیک نصب شد

به گزارش پرسینا بلاگ، مجسمه علیرضا بیرانوند به پاس درخشش او در سال های اخیر در ترکیب تیم ایران از سوی کمیته ملی المپیک ساخته شد.

عکس ، مجسمه بیرانوند در کمیته ملی المپیک نصب شد

به گزارش خبرنگاران مجسمه علیرضا بیرانوند دروازه بان ملی پوش پرسولیس در کمیته ملی المپیک ایران نصب شد. بیرانوند که در سالهای اخیر حضور درخشانی در پرسپولیس و تیم ملی فوتبال ایران داشته در جام جهانی درخشش فوق العاده ای داشت و صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا و حضور در میان سه نامزد مرد سال آسیا باعث شد تا این مجسمه از سوی کمیته ملی المپیک ساخته گردد.مجسمه ای که در موزه افتخارات ورزشی ایران نگهداری می گردد تا به نوعی از خدمات این بازیکن به ورزش کشور قدردانی شده باشد.

نکته جالب شباهت بسیار مجسمه ساخته شده به علیرضا بیرانوند است. پیش از این عادت نموده بودیم مجسمه هایی از افراد مشهور ببینیم که احتیاج به شرح داشت که اثر ساخته شده متعلق به چه شخصیتی است! اما این بار طراحی دقیقی روی مجسمه بیرانوند شکل گرفته و نتیجه کار هم با چهره واقعی بیرو مطابقت دارد.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 4309

به "عکس ، مجسمه بیرانوند در کمیته ملی المپیک نصب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس ، مجسمه بیرانوند در کمیته ملی المپیک نصب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید