فیش حقوقی نجومی یک فرهنگی به دلیل نقص فنی بوده است

به گزارش پرسینا بلاگ، تهران- خبرنگاران- از روز گذشته فیش حقوقی یک فرهنگی با مبلغ بالا مربوط به زمستان سال 94 در فضای مجازی دست به دست می گردد که وزارت آموزش و پرورش در این رابطه گفت: مبلغ درج شده در این فیش صرفا به دلیل نقص فنی بوده است.

فیش حقوقی نجومی یک فرهنگی به دلیل نقص فنی بوده است

به گزارش روز چهارشنبه خبرنگاران از وزارت آموزش و پرورش، در پی انتشار مطلبی در فضای مجازی با عنوان فیش میلیاردی یک فرهنگی و بعضی ابهامات که در این باره مطرح شد، وزارت آموزش و پرورش نیز توضیحاتی را برای تنویر افکار عمومی و برطرف بعضی نگرانی های مطرح شده، ارائه داد.

در این مطلب آمده است: از روز گذشته تصاویری از فیش های حقوقی منسوب به فرهنگیان در فضای مجازی منتشر شده که مبالغ بالایی به عنوان حقوق دریافتی در آن درج شده بوده است. اگر چه ساعتی پس از این اتفاق فیش های مذکور اصلاح و این موضوع نیز توسط صاحبان فیش در فضای مجازی اعلام شد اما به خاطر آنکه بعضی ابهامات درباره علت این اتفاق منتشر شده است، توضیحاتی به توضیح ذیل ارائه می گردد:

1- در خصوص مشکل پیش آمده در خصوص فیش های حقوقی سال 1394 (فقط زمستان 94) تصریح می گردد که این مشکل کاملا مربوط به اختلال فنی در فرایند تبدیل اطلاعات بوده و برای ساعاتی محدود رخ می دهد و البته بلافاصله پس از اطلاع از وقوع مشکل مذکور، مسئولان مرکز فناوری اطلاعات وزارت آموزش و پرورش اقدام به شناسایی مشکل و برطرف آن نموده و اکنون هیچ اختلالی در سامانه فیش حقوقی وجود ندارد.

2- در پاسخ به طرح این موضوع که فیش های حقوقی سال 94 و قبل از آن در سامانه فیش حقوقی قابل مشاهده نیست گفتنی است که فعالیت رسمی سامانه فیش حقوقی فرهنگیان از سال 1395 شروع شده است و فرهنگیان از این تاریخ به بعد فیش حقوقی خود را دریافت می نموده اند، بنابراین امکان اینکه فیش سالهای قبل از 95 را دریافت نمایند، کلا وجود نداشته است. البته به منظور بهره مندی از اطلاعات حقوقی سنوات قبل، فرایند تبدیل اطلاعات از سامانه های قدیمی به پرتال فیش، در حال پیاده سازی است و در آینده ای نزدیک این امکان برای تمامی فرهنگیان فراهم خواهد شد.

3- ضروری است همکاران خانواده بزرگ آموزش و پرورش مطمئن باشند که هیچ مسئله ای در خصوص فیش حقوقی آنان وجود ندارد و اختلال به وجود آمده صرفا مشکل فنی بوده است که با اقدام سریع مرکز فناوری اطلاعات، سریعا مرتفع شده است.

علمی *1883 * 1055

منبع: ایرنا
انتشار: 5 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 239

به "فیش حقوقی نجومی یک فرهنگی به دلیل نقص فنی بوده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیش حقوقی نجومی یک فرهنگی به دلیل نقص فنی بوده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید