لحظات دلهره آوری که مسافران حین سقوط هواپیما تجربه کردند!

به گزارش پرسینا بلاگ، نقص فنی یک فروند هواپیمای شرکت هواپیمایی دلتا ایرلاینز موجب شد تا ناگهان ارتفاع پرواز هواپیما حدود 30 هزار پا کاهش یابد و مسافران لحظات دلهره آوری را تجربه نمایند.

لحظات دلهره آوری که مسافران حین سقوط هواپیما تجربه کردند!

به گزارش خبرنگار ، بدون شک بدترین تجربه هر انسانی در زندگی این است که در یک قدمی مرگ قرار بگیرد و شرایطی شبیه به شرایط رویارویی با مرگ را تجربه کند. اتفاقی که به تازگی برای تعدادی از مسافران یک فروند هواپیمای مسافربری شرکت هواپیمایی دلتا ایرلاینز در خظوط هوایی آمریکا رخ داد.

پس از آنکه این هواپیما در مدت تنها 7 دقیقه از ارتفاع 39000 پایی در ارتفاع 10000 پایی نهاده شد، حالتی شبیه به سقوط نهاده شد و مسافران آن در وحشت و اضطرابی مرگ آور فرو رفتند. این هواپیما از آتلانتا راهی شهر فورت لودردال بود.

در حالی که ماسک های اکسیژن در اختیار مسافران نهاده شده بود و هر لحظه بیم آن می رفت که هواپیما سقوط کند، مسافران پیغام های خداحافظی برای خانواده و عزیزان خود ارسال کردند. در ویدئویی که توسط یکی از مسافران و با تلفن همراه ضبط شده است، فضای رعب و وحشتی را که در داخل هواپیما حاکم شده است، نشان می دهد. بنا به گفته سخنگوی شرکت دلتا این هواپیما پایان بدون هیچ حادثه ای در فرودگاه تامپا واقع در ایالت فلوریدای آمریکا بر زمین نشست. داده های اولیه توسط شرکت نرم افزاری فلایت اَوِر نشان می دهد که این هواپیما از ارتفاع 39000 پایی در ساعت 4.34 دقیقه به ارتفاع 9975 پایی در ساعت 4.42 دقیقه رسیده است.

لازم به ذکر است؛ تکنسین های فرودگاه بین المللی تامپا در حال آنالیز علت این حادثه هستند.

سفرهای ادلیا: سفرهای ادلیا: ارزانترین تورهای مسافرتی اروپایی، آسیایی و کانادا

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 1578

به "لحظات دلهره آوری که مسافران حین سقوط هواپیما تجربه کردند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لحظات دلهره آوری که مسافران حین سقوط هواپیما تجربه کردند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید