لذت غذا در 8 تا از برترین رستوران های چابهار

به گزارش پرسینا بلاگ، اگر به شهر ساحلی چابهار سفر نموده اید و قصد دارید تا برای وعده های غذایی خود به سراغ برترین رستوران های چابهار رفته و طعم لذیذ و ادویه های مخصوص به کار رفته در غذاهای این شهر که باعث شده اند تا آوازه غذاهای جنوبی در دوره های مختلف به همه مسافران این منطقه ثابت گردد را بچشید تا سرانجام با ما در مجله گردشگری خبرنگاران همراه باشید.

لذت غذا در 8 تا از برترین رستوران های چابهار

برترین رستوران های چابهار - رستوران بام چابهار

رستوران بام یکی از شلوغ ترین رستوران های شهر ساحلی چابهار است که در ساحل ساخته شده و منوی متنوعی دارد به نحوی که انواع غذاهای محلی، سنتی، ایرانی، فرنگی، فست فود و … را سرو می نماید. در بعضی از ساعات شبانه روز هم موسیقی زنده نواخته می شود که جلا دهنده روح انسان است و اگر یک موسیقی محلی باشد می تواند یک تجربه خاطره انگیز را برای شما رقم بزند.

طعم لذیذ غذاهای محلی چابهار، موسیقی زنده و منظره زیبایی که از دریا و بندر این شهر ارائه می شود مهم ترین عوامل موجود جهت انتخاب رستوران بام به عنوان یکی از برترین رستوران های چابهار است. جالب است بدانید که در فضای داخل رستوران استفاده از اینترنت وای فای به صورت رایگان ارائه می شود. یکی از مشکلاتی که در اغلب موارد مسافران را اذیت می نماید دیر حاضر شدن غذاست که البته به دلیل شلوغی رستوران رخ می دهد.

آدرس رستوران بام چابهار: بالاتر از مجتمع تجاری صدف، روبروی مجتمع تجاری پردیس

ساعات کار رستوران بام چابهار: 12 الی 14 برای صرف ناهار و 20 الی 24 برای صرف شام (ساعات کاری رستوران بام چابهار منعطف است و اگر در ساعات خارج از برنامه مقرر قصد صرف غذا را دارید بهتر است با شماره تلفن های این مجموعه تماس بگیرید تا از باز بودن مجموعه مطمئن شوید.)

تلفن رستوران بام چابهار: 05435313800

رستوران بلوچ چابهار

همانطور که از نام این رستوران پیداست، قطعا غذاهای محلی این منطقه را هم سرو می نماید. رستوران بلوچ یک فضای لوکس یا مدرن ندارد و یکی از ساده ترین رستوران های این منطقه از حیث بنا و طراحی داخلی است اما خبر خوب اینکه همین سادگی باعث شده است تا غذاها به صورتی کاملا ساده و اصیل سرو شوند و قیمت خوبی هم در مقایسه با سایر رستوران های چابهار داشته باشند.

ماهی ها در رستوران بلوچ با سبزی های خاص و ادویه های مخصوص تهیه می شوند. انواع ماهی کبابی و غذاهای چرب و چیلی را می توانید با طعم های اصیل و فوق العاده خوشمزه محلی در همین جا تجربه کنید. شاید نداشتن دیزاین و دور چین قدری شما را متعجب کند و حتی از ورود خود به رستوران بلوچ پشیمان شوید اما کافی است مدتی صبر کنید تا از طعم فوق العاده خوب غذاهای این رستوران شگفت زده شوید. قلیه، ماهی کبابی، میگو بندری، کراهی گوشت و خوراک ماهی این رستوران را از دست ندهید

آدرس رستوران بلوچ چابهار: بلوار امام، مقابل ناحیه مرکزی شرکت نفت

ساعات کار رستوران بلوچ چابهار: در اطلاعات دریافت شده از این رستوران درج شده است که سرویس دهی به مهمانان تا 30 دقیقه بامداد ادامه دارد اما در صورتی که خارج از ساعات متعارف قصد سرو غذا دارید بهتر است قبل از مراجعه به رستوران بلوچ با شماره تلفن ذیل تماس بگیرید.

تلفن رستوران بلوچ چابهار: 05435332182

برترین رستوران های چابهار - رستوران تهرانی چابهار

شاید با شنیدن نام این رستوران تصور کنید که خبری از غذاهای محلی منطقه بلوچ و منطقه ساحلی چابهار نیست اما این گونه نیست و در اینجا نیز می توانید غذاهای خوشمزه محلی چابهار را امتحان کنید. از جمله این غذاها می توان به میگو کبابی رستوران تهرانی چابهار اشاره نمود.

این رستوران بیش از آنکه به تهیه خوراک، خورش و قلیه محلی بپردازد با کباب هایی که درست می نماید معروف شده است. اگر علاقه زیادی به کباب دارید و می خواهید طعم کباب های مختلف را با ادویه ها و سس های جنوبی تجربه کنید به رستوران تهرانی چابهار بروید.

آدرس رستوران تهرانی چابهار: بلوار امام، مقابل مرکز بهداشت

ساعات کار رستوران تهرانی چابهار: در بعضی از مقالات درج شده است که ساعات کار این رستوران از ساعت 11 صبح تا 30 دقیقه بامداد است و بعضی دیگر هم درج نموده اند که این رستوران در ساعات 11 شب بسته می شود. البته ساعات کار رستوران ها همواره منعطف است. با این حال بهتر است قبل از مراجعه به این رستوران با شماره تلفن ارائه شده تماس بگیرید.

تلفن رستوران تهرانی چابهار: 05435334836

رستوران مکران چابهار

اگر طراحی و منظره رستورانی که در چابهار می روید برای شما اهمیت زیادی دارد بهتر است رستوران مکران را انتخاب کنید. طراحی فوق العاده زیبای این رستوران و محیط خاصی که برای خانواده ها و اکیپ ها درست نموده اند یک فضای خاص و دل چسب است که قطعا رضایت شما و خانواده تان را جلب خواهد نمود. نکته مثبت دیگر اینکه رستوران مکران یک بخش را به ارائه سرویس های مربوط به کافی شاپ اختصاص داده و از این جهت بسیار باب میل جوانان است.

یکی از مهم ترین غذاهای محلی که بیشترین امتیاز ممکن را در این رستوران به دست آورده است کرائی گوشت است که در مسافرت به شهر ساحلی چابهار باید حتما یک بار آن را امتحان کنید. از نکات منفی هم می توان به بالا بودن قیمت غذاها اشاره نمود که البته با توجه به کیفیت غذا و بنای رستوران قابل توجیه است. این رستوران هم مانند برترین رستوران های چابهار انواع مختلفی از غذاهای محلی، سنتی، دریایی، ایرانی و فست فود را ارائه می نماید.

آدرس رستوران مکران چابهار: انتهای خیابان امام، جنب هتل لاله

ساعات کار رستوران مکران: رستوران مکران چابهار از ساعات اولیه ظهر فعالیت خود را آغاز نموده و تا پاسی از شب پذیرای مهمانان گرامی است.

تلفن رستوران مکران چابهار: 05435323494

برترین رستوران های چابهار - رستوران براسان چابهار

یکی از برترین و خاطره انگیزترین رستوران هایی که می توانید در شهر چابهار بروید همین رستوران براسان است. طراحی بسیار زیبا و باغ مانند این مجموعه که در یک محله کاملا آرام و بدور از هیاهوی شهر ساخته شده است در کنار کیفیت بسیار بالای غذاهای این رستوران باعث شده است تا در شمار برترین رستوران های چابهار معرفی شود.

براسان به معنای برادر است و اگر بخواهیم نام این رستوران را برای شما ترجمه کنیم باید بگویی که رستوران برادر نام دارد. انواع کرائی را در این رستوران سرو کنید و از طعم بی نظیر این غذای محلی لذت ببرید. در این رستوران بعلاوه با چای محلی از شما پذیرایی می شود که نوشیدنی ولکام خوانده می شود و همان ترکیب چای و شیر است که با طعم محلی خود بسیاری از مهمانان این شهر ساحلی را خوشنود می سازد.

آدرس رستوران براسان چابهار: منطقه پلاژ ساحلی تیس

ساعات کار رستوران براسان چابهار: نکته ای که باید مورد توجه شما قرار گیرد این است که در بعضی از منابع ذکر شده است که این رستوران صرفا برای سرو شام است و از ساعات اولیه شب آغاز به کار می نماید. ما در این زمینه اطلاعات دقیقی در دست نداریم و بهتر است قبل از مراجعه با شماره تلفن این رستوران تماس بگیرید.

تلفن رستوران براسان چابهار: 09155452320

رستوران سنتی خلیج فارس چابهار

یکی دیگر از برترین و البته گران ترین رستوران های چابهار رستوران سنتی خلیج فارس است. طراحی شیک و زیبا، فضای سبز دل انگیز و منظره فوق العاده ای که دارد می تواند مهم ترین بخش از مسافرت شما به چابهار را شکل دهد. قطعا با تماشا آن همه گلدان که پر از گل های بلند و زیبا هستند و با تماشا منظره ساحل و دریا به وجد می آیید. این رستوران هم در طول روز و هم در طول شب، جذابیت های خاص خود را دارد.

پیشنهاد میدهیم اگر می خواهید به جای غذاهای ساده و محلی چابهار، غذاهای مجلسی این شهر را امتحان کنید به رستوران خلیج فارس بروید. البته قبل از هر چیز باید از قیمت بالای منوی این رستوران اطلاع داشته باشید تا غافلگیر نشوید. کرائی میگو یکی از مجلسی ترین و گران ترین غذاهای محلی چابهار است که پیشنهاد می دهیم حتما در رستوران خلیج فارس آن را سفارش دهید.

آدرس رستوران خلیج فارس چابهار: میدان شیلات، خیابان دریا

ساعات کار رستوران خلیج فارس چابهار: ساعت کار رستوران از 12 ظهر تا بامداد است. البته قطعا همچون تمام رستوران ها قدری منعطف بوده و ممکن است در خارج از ساعات مقرر نیز سرویس رسانی صورت گیرد.

تلفن رستوران خلیج فارس چابهار: 09111281697

برترین رستوران های چابهار - رستوران مارال چابهار شعبه یک

رستوران مارال نیز در ردیف یکی از برترین رستوران های چابهار واقع شده است که البته یک رستوران زنجیره ای است و در مبحث بعد به معرفی شعبه دیگری از آن خواهیم پرداخت. اگر به سرو غذاهای ایرانی با استفاده از مواد ارگانیک و سالم علاقه زیادی دارید می توانید به این رستوران بروید.

این رستوران صرفا غذای ایرانی را سرو می نماید و به نظر می رسد سایر غذاهای فرنگی یا فست فود در منوی این رستوران قرار نگرفته است با این حال غذاهای سرو شده هرچند محدود هستند اما کیفیت بالایی دارند و رضایت مشتریان را به دست آورده اند.

اطلاعات رستوران مارال چابهار شعبه یک: این رستوران در مجتمع طلا واقع شده است و به غیر از این گزینه، اطلاعات دیگری در مورد آن در دست نیست. بعلاوه در بعضی از منابع ذکر شده است که این رستوران به فعالیت خود انتها داده است اما منبعی که آن را تایید کند در دست نمی باشد. اگر به مجتمع طلا رفتید می توانید اندکی پرس و جو نموده و در صورت باز بودن رستوران از منوی آن بهره مند شوید.

رستوران مارال چابهار شعبه دو

شعبه دوم رستوران مارال به عنوان یکی از برترین رستوران های چابهار شناخته می شود. اگر به سرو صبحانه گرم و باکیفیت در خارج از فضای هتل علاقه مند هستید می توانید به این رستوران خوش نام مراجعه کنید. همه روزه از ساعت 6 صبح الی یازده صبح از مهمانان این شهر ساحلی با صبحانه های خوشمزه پذیرایی می نماید. این رستوران بعلاوه یک فضای بازی خوب و مناسب برای بچه ها دارد. به نظر می رسد این رستوران صرفا در زمینه سرو صبحانه فعالیت می نماید و شامل ناهار و شام نیست.

آدرس رستوران مارال چابهار شعبه دو: خیابان توحید، تقاطع مکران

ساعت کار رستوران مارال چابهار شعبه دو: ساعت شش الی یازده صبح

تلفن : 05435334675

جمع بندی درباره رستوران های چابهار

شکم گردی و تجربه طعم غذاهای محلی در یک مسافرت خاص و دل چسب یکی از اصلی ترین بخش های مربوط به یک سفر داخلی یا خارجی است. در کنار همه این ها باید بدانیم که استفاده از تجربیات دیگران در زمینه انتخاب رستوران و سایر مجموعه های رفاهی در یک منطقه خاص کاملا نسبی است و می تواند بسیار باکیفیت تر یا پایین تر از درجه کیفیت مشخص شده باشد.

این نکته هم حائز اهمیت است که اغلب تصاویر و عکس های موجود در فضای وب از غذاها و سالن رستوران ها در برترین شرایط ممکن تهیه شده اند و اگر با همان تصورات ایده آلی که در فکر شما شکل می دهند راهی مسافرت شوید ممکن است رضایت خاطر شما را جلب نکنند. اگر با یک دیدگاه واقع بینانه تر راهی مسافرت شوید و در مورد کیفیت و امکانات موجود فکریت انعطاف پذیری داشته باشید قطعا مسافرت بهتری را هم تجربه خواهید کرد.

منبع: الی گشت
انتشار: 21 دی 1401 بروزرسانی: 21 دی 1401 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 8193

به "لذت غذا در 8 تا از برترین رستوران های چابهار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لذت غذا در 8 تا از برترین رستوران های چابهار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید