ماینتس 2-1 بایرن مونیخ؛ قهرمانی به تاخیر افتاد

به گزارش پرسینا بلاگ، ماینتس با ارائه یک نمایش حساب شده و با نتیجه 2-1 از سد بایرن مونیخ عبور کرد.

ماینتس 2-1 بایرن مونیخ؛ قهرمانی به تاخیر افتاد

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، بایرن مونیخ امروز از سری مسابقات هفته سی و یکم بوندسلیگا مهمان ماینتس بود که در سرانجام این بازی با نتیجه 2-1 یه سود تیم میزبان سرانجام یافت.

برخلاف انتظار این ماینتس بود که کار را بهتر شروع کرد و توانست در دقیقه 3 بازی به گل اول دست پیدا کند. ضربه جاناتان بورکارت بعد از اشتباه غیرمنتظره مانوئل نویر به گل اول ماینتس منجر شد تا نتیجه 1-0 گردد.

چند دقیقه بعد ماینتس می توانست گل دوم را هم وارد دروازه بایرن مونیخ کند اما ضربه بازیکن این تیم بعد از واکنش نویر به تیر دروازه برخورد کرد تا کار با همان نتیجه 1-0 دنبال گردد.

در دقیقه 37 این ماینتس این بود که باز هم پیروز به گلزنی شد. تیم میزبان به یک ضربه آزاد از جناح چپ دست یافت که ارسال فیلیپ منه با ضربه سر روبن کوایسون به گل منجر شد تا نتیجه 2-0 گردد.

در ادامه نیمه اول حملات بایرن مونیخ نتیجه نداد تا بازی با همان دو گل به سود ماینتس تمام گردد و تیم میزبان با یک نتیجه فوق العاده 45 دقیقه ابتدایی را پشت سر بگذارد .

مطابق انتظار نیمه دوم با حملات بایرن مونیخ شروع شد و این تیم می توانست در دقیقه 67 به گل اول دست پیدا کند اما ضربه نمایشی ماکسیم چوپوموتینگ توسط دروازه بان ماینتس مهار شد.

در دقیقه 84 ستاره لهستانی بایرن مونیخ یعنی روبرت لواندوفسکی با دروازه حریف تک به تک شد اما نتوانست از سد دروازه بان حریف عبور کند و این موقعیت نیز برای بایرن از دست رفت.

در حالی که باز به لحظات سرانجامی خود نزدیک می گردد بایرن مونیخ توانست یکی از گل ها را جبران کند. اشتباه عجیب مدافع ماینتس باعث شد روبرت لواندوفسکی در مصافی تک به تک قرار گیرد و نتیجه را 2-1 کند.

در ادامه نیز حملات بایرن مونیخ فرصتی برای به تساوی کشاندن بازی نداشت تا مسابقه با همان نتیجه 2-1 تمام گردد و قهرمانی باواریایی ها در بوندسلیگا به تأخیر بیفتد.

نماشو: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

bestcanadatours.com: https://bestcanadatours.com، تور ارزان کانادا، ویزای تضمینی مولتی کانادا، ویزای مولتی 5 ساله کانادا

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 7209

به "ماینتس 2-1 بایرن مونیخ؛ قهرمانی به تاخیر افتاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماینتس 2-1 بایرن مونیخ؛ قهرمانی به تاخیر افتاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید