مباشری: کادر فنی از تیم حمایت می نماید

به گزارش پرسینا بلاگ، خبرنگاران/اصفهانملی پوش سابق تیم والیبال سپاهان گفت: بازیکن بومی اصفهان هستم و این مسأله انگیزه زیادی به من می دهد تا در سپاهان باشم.

مباشری: کادر فنی از تیم حمایت می نماید

به گزارش خبرنگاران، علیرضا مباشری بعد از پیروزی تیمش برابر فولاد سیرجان اظهار کرد: کادر فنی خوبی داریم و از تیم حمایت می نمایند. همچنین تمرینات به روزی را انجام می دهیم.

وی ادامه داد: خیلی خوب است که باشگاه خوبی چون سپاهان این تیم را حمایت می نماید و امیدوارم این حمایت ادامه دار باشد. هر بازیکنی آرزو دارد در تیم سپاهان بازی کند. سپاهان باشگاه بزرگی است.

مباشری اضافه کرد: بومی اصفهان هستم و دوست دارم برای شهر و خانواده خودم بازی کنم و این انگیزه مضاعفی می دهد تا در سپاهان باشم. به دلیل این که بازی اول لیگ بود، تیم پراسترس بازی می کرد که البته این عادی است.

وی ادامه داد: بازی اول سخت است تا بازیکنان خودشان را پیدا نمایند. کادر فنی برنامه ریزی خوبی انجام داده بود. چند بازی تدارکاتی خوب انجام داده بودیم و توانستیم با حمایت طرفداران مزد زحماتمان را بگیریم.

مباشری اضافه کرد : اگر لیگ گذشته سال بود، می توانستیم هدف گذاری کنیم، امادر لیگ سال جاری شرایط سخت است، بازیکنان خوب پخش شده اند و نمی توان پیش بینی کرد که کدام تیم چه نتیجه ای می گیرد. هیچ چیز تعیین نیست و شرایط روز تیم برنده را تعیین می نماید.

سفرهای ادلیا: سفرهای ادلیا: ارزانترین تورهای مسافرتی اروپایی، آسیایی و کانادا

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 2241

به "مباشری: کادر فنی از تیم حمایت می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مباشری: کادر فنی از تیم حمایت می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید