نامه ذوب آهن به وزیر ورزش: با ادامه بی عدالتی ها عطای لیگ رابه لقای مافیا می بخشیم

به گزارش پرسینا بلاگ، باشگاه ذوب آهن اصفهان با ارسال نامه ای به مسعود سلطانی فر اعتراض رسمی خودش نسبت به اشتباهات داوری را اظهار داشت.

نامه ذوب آهن به وزیر ورزش: با ادامه بی عدالتی ها عطای لیگ رابه لقای مافیا می بخشیم

از پروفایل ما وبلاگ حامد دیدن نمایید.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، باشگاه ذوب آهن اصفهان طی نامه ای سرگشاده به وزیر ورزش اعتراض خود را در خصوص اشتباهات ادامه دار داوری در دو هفته ابتدایی لیگ برتر فوتبال اعلام کرد.

ذوب آهن در این نامه، با بیان اینکه ادامه شرایط موجود و برآیند برخورد ناعادلانه را منجر به کناره گیری این باشگاه از لیگ برتر می داند، نوشت:

همانگونه که مستحضرید باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن اصفهان در طی قریب به نیم قرن فعالیت و تلاش شبانه روزی و با فعالیت در ده ها رشته ورزشی در دو رده آقایان وبانوان و تربیت هزاران ورزشکار ملی پوش با به به دوش کشیدن بار اصلی ورزش استان در برخی از رشته ها و کنندگی ورزش جمهوری اسلامی ایران در آسیا و وحتی جهان نقشی بی بدیل در ورزش استان شهید پرور اصفهان و میهن عزیز اسلامیمان داشته و دارد.

چشم امید هزاران هوادار و کارگران جان بر کف کار خانه ذوب آهن که در سخت ترین شرایط در خط مقدم جبهه صنعت ام القرای جهان اسلام برای آبادی و سرافرازی میهن اسلامی مان مجاهدت می کنند و مطابق تحقیقات مستند و آمار علمی بردهای تیم های مختلف باشگاه به ویژه تیم فوتبال تاثیر بسیاری بر نشاط و شادمانی و بالا بردن راندمان کاری این عزیزان دارد.

با این همه متاسفانه و در کمال تعجب، با وجود اخطارها و هشدارهای قبلی باشگاه و اعتراضات گسترده هواداران و اذعان کارشناسان وحتی متولیان رسمی داوری فوتبال کشور شوربختانه اتفاقی که در بیانه نخست مبنی بر ضرب المثل سالی که نکوست از بهارش پیداست پیشبینی کرده بودیم به وقوع پیوست و سریال حق کشی ها و ناداوری ها با شدت بیشتری رخ داد.

گویی بنایی بر باز ایستادن ندارد و حتی در این زمینه صاحب رکورد سریعترین کارت قرمز در لیگ برتر هم شدیم. گویی دست هایی پیدا و پنهان نه تنها علیرغم اعتراف به اشتباه کمیته محترم داوران در رویه داوری مسابقات تیم فوتبال ذوب آهن تغییری ندادند بلکه با تمسخر اعتراضات ما سختگیری و بی عدالتی را به اوج رساندند و نمک بر زخم مان پاشیدند.

بدینوسیله به آن مقام محترم به عنوان عالی ترین کرسی مدیریت ونظارت بر ورزش ایران اسلامی معروض می داریم که در صورت ادامه این فرایند که به معنای بی فایده بودن حضور و تلاش ما در عرصه فوتبال کشور و جهت جلوگیری از به هدر رفتن میلیاردها ریال بیت المال و هزاران نفر- ساعت وقت و استعداد ورزش در این زمینه است از ادامه حضور در لیگ برتر فوتبال امتناع کرده و عطای لیگ رابه لقای مافیای برد و با خت ودست های پشت پرده آن خواهیم بخشید.

لذا از آن مقام محترم به عنوان پاسدار اصلی حقوق ورزشکاران و ورزش دوستان این آب وخاک در خواست داریم که با صدور دستور اقدامی عاجل در این زمینه از تضییع بیشتر حق باشگاهی به قدمت و افتخارات باشگاه ذوب آهن و هزران ورزشکار و مخدوم ورزش میهنمان ودلشکستگی بیشتر هزاران هوادار و کارگران شریف کارخانه ذوب آهن و مردم شریف استان شهید پرور اصفهان جلوگیری نمایید.

شایان ذکر است که رونوشت نامه مذکور برای مدیرعامل محترم شرکت سهامی ذوب آهن اصفهان، ریاست محترم هیات مدیره شرکت سهامی ذوب آهن اصفهان، ریاست محترم فدراسیون فوتبال و ریاست محترم سازمان لیگ فوتبال جمهوری اسلامی ایران نیز ارسال شده است.

سفر به دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

مجله سرگرمی: پرسینا بلاگ، سیستم مدیریت محتوا پرسینا

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 5973

به "نامه ذوب آهن به وزیر ورزش: با ادامه بی عدالتی ها عطای لیگ رابه لقای مافیا می بخشیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نامه ذوب آهن به وزیر ورزش: با ادامه بی عدالتی ها عطای لیگ رابه لقای مافیا می بخشیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید