مرتضایی: مصافی 6 امتیازی را بردیم

به گزارش پرسینا بلاگ، خبرنگاران/خراسان رضوی سرمربی تیم فوتسال فرش آرا مشهد گفت: تعطیلات نیم فصل روند خوبمان را می توانست متوقف کند، اما خوشبختانه با تمرکز به میدان رفتیم و پیروز شدیم.

مرتضایی: مصافی 6 امتیازی را بردیم

به گزارش خبرنگاران، مجید مرتضایی پس از پیروزی تیمش مقابل ستارگان ورامین در نخستین هفته از دور برگشت لیگ برتر فوتسال اظهار کرد: بازی سخت و پیچیده ای بود. حریف در نیمه دوم فشار زیادی وارد کرد، هر چند روی ضدحملات موقعیت های خوبی داشتیم که استفاده نکردیم.

وی اضافه نمود: یک بازی 6 امتیازی را توانستیم با پیروزی پشت سر گذاریم. فاصله ستارگان ورامین و فرش آرا در جدول یک امتیاز بود و برای ایجاد فاصله به این پیروزی احتیاج داشتیم. به تیم حریف خسته نباشید می گویم. برنامه های زیادی داشتند و در زمین پیاده کردند، منتها بازیکنانم مزد شجاعت و کوشش خود را گرفتند.

سرمربی فرش آرا مشهد اعلام کرد: در نیمه دوم دنبال ضدحمله بودیم، اگر به یک گل می رسیدیم، فشار حریف خیلی کمتر می شد. خدا را شاکرم که گلر ملی پوش مان، مسعود محمدی توانست دروازه خود را بسته نگه دارد و یک کلین شیت دیگر به نام خود ثبت کند.

مرتضایی در مورد روند تعطیلات نیم فصل عنوان نمود: با توجه به این که 11 بازی متوالی را بدون باخت گذارنده بودیم، تعطیلات نیم فصل روند خوب مان را متوقف کرد. خدا را شکر توانستیم روند شکست ناپذیری را در ابتدای نیم فصل هم حفظ کنیم.

نماشو: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

bestcanadatours.com: https://bestcanadatours.com، تور ارزان کانادا، ویزای تضمینی مولتی کانادا، ویزای مولتی 5 ساله کانادا

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 2270

به "مرتضایی: مصافی 6 امتیازی را بردیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرتضایی: مصافی 6 امتیازی را بردیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید