مشکل بزرگ پرسپولیسی ها برای جذب بازیکن خارجی، فقط گزینه ها معین شده اند

به گزارش پرسینا بلاگ، مدیریت باشگاه پرسپولیس برای جذب بازیکن خارجی با مشکل بزرگی روبرو است.

مشکل بزرگ پرسپولیسی ها برای جذب بازیکن خارجی، فقط گزینه ها معین شده اند

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، باشگاه پرسپولیس تقریباً بازیکنان خارجی مدنظرش را برای تقویت ترکیب سرخپوشان پیدا نموده است، اما مسائل اقتصادی باعث شده این باشگاه نتواند تا به امروز اقدامی برای جذب نفرات موردنظرش انجام دهد.

دغدغه فعلی باشگاه پرسپولیس پرداخت مطالبات مربیان و بازیکنان خارجی اش است که ماه هاست حق و حقوق شان عقب افتاده و تا زمانی که پرداختی به آنها انجام نگردد، مدیریت این باشگاه اقدامی برای جذب بازیکن خارجی انجام نخواهد داد.

براساس این گزارش، باشگاه پرسپولیس فقط تا انتها دسامبر مهلت دارد که مطالبات کالدرون و دستیارانش را پرداخت کند، در غیر این صورت آنها می توانند قراردادشان را یک طرفه فسخ نمایند. با توجه به همین مسئله باشگاه پرسپولیس از مدیربرنامه های بازیکنان خارجی مدنظرش خواسته یکی دو هفته ای را صبر نمایند که اوضاع اقتصادی این باشگاه بهتر گردد تا بتوانند پیش قرارداد بازیکنان مدنظرشان را پرداخت نمایند.

نکته قابل توجه اینکه باشگاه پرسپولیس با یک مهاجم و یک هافبک خارجی به توافق اولیه رسیده است، اما تا زمانی که مبلغ مربوط به پیش قرارداد آنها تأمین نگردد، هیچ کدام حاضر به توافق نهایی و امضای قرارداد نخواهند شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 15 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 2808

به "مشکل بزرگ پرسپولیسی ها برای جذب بازیکن خارجی، فقط گزینه ها معین شده اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشکل بزرگ پرسپولیسی ها برای جذب بازیکن خارجی، فقط گزینه ها معین شده اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید