معاون گردشگری کشور: مرز های کشور به روی گردشگران خارجی باز شد

به گزارش پرسینا بلاگ، خبرگزاری خبرنگاران- معاون گردشگری کشور در سفر به اصفهان و در جمع خبرنگاران، از بازگشایی مرز های کشور به روی گردشگران خارجی، براساس مصوبه ستاد مبارزه با بیماری کرونا اطلاع داد.

معاون گردشگری کشور: مرز های کشور به روی گردشگران خارجی باز شد

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان، علی اصغر شالبافیان دیروز 1 آبان با اعلام این مطلب گفت: با فرارسیدن تدریجی دوران پساکرونا، کوشش های گسترده ای را برای رونق دوباره صنعت گردشگری شروع نموده ایم.

معاون گردشگری کشور ادامه داد: شب گذشته، ستاد ملی کرونا براساس شرایط نو کشور، پس از عبور از موج پنجم کرونا، افزایش واکسیناسیون در کشور و براساس درخواست این وزارتخانه، موافقت خود را با بازگشایی مرز های کشور بر روی گردشگران خارجی صادر کرد.

او اضافه نمود: این ستاد موافقت خود را با ورود گردشگران خارجی به کشور، منوط به رعایت تمام دستورالعمل های بهداشتی از سوی گردشگران و بعلاوه جوامع میزبان نموده است.

شالبافیان گفت: این اقدام با رویکرد حمایت از کسب و کار های رسمی و تاسیسات گردشگری است، به گونه ای که درخواست صدور ویزای ورود به ایران با موافقت وزارت امور خارجه به وسیله دفاتر خدمات مسافرتی اجرا شده و اقامت گردشگران خارجی نیز صرفا در واحد های اقامتی دارای پروانه بهره برداری از سوی این وزارتخانه امکان پذیر خواهد بود.

معاون گردشگری کشور اضافه نمود: امیدواریم تا این اقدام دولت، منجر به رونق مجدد کسب و کار های گردشگری گردد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 7869

به "معاون گردشگری کشور: مرز های کشور به روی گردشگران خارجی باز شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معاون گردشگری کشور: مرز های کشور به روی گردشگران خارجی باز شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید