مقاله: سفرنامه تور ترکیبی کانادا مکزیک نوروز

به گزارش پرسینا بلاگ، جایتان خالی روز هفتم سفر بود که قرار شد گشتی در شهر بزنیم و بعد با قایقهای لوکس و سریع یک گشت آبی هم در خلیج مکزیک داشته باشیم.

مقاله: سفرنامه تور ترکیبی کانادا مکزیک نوروز

روز نهم سفر: امروز روز مرور به تاریخ کهن و مرموز تمدن مایا ها خواهیم پرداخت سفر به معبد چیچن ایتسا (Chichenitza hichenitza Yucatan) این تور یکروزه یکی از مهمترین بازدیدهای مکزیک به حساب می آید، همانطور که می دانید مایاها قدیمی ترین مردمانی بودند که مهارتهای زیادی در ریاضیات نجوم و معماری و کشاورزی داشتند قدمت آنها به 2000 سال قبل از میلاد برمی گردد.

دوستان به خرید رفتند و ما هم به کافی شاپ رفتیم تا قهوه ای گرم بخوریم.

چند دقیقه هم برای گرفتن عکس اختصاص دادیم و دوباره در اتوبوس مشغول جواب دادن به سوالات تحصیل در کانادا و هچنین اردوهای تابستانی زبان و گرفتن ویزای تحصیلی کانادا ادامه میدادیم که دیدم اتوبوس جلوی مال وان میلز ایستاده این مرکز خرید بهترین جا برای خرید سوغاتی و لباسهای مارک دار هست به دوستان گفتم راحت باشید ساعت 5 می آییم دنبال شما.

بعد از پیاده شدن و تهیه بلیط بسمت داخل رفته و با آسانسورهای بزرگ به محل رستوران چرخان برج رفته وبعد از 2 دقیقه وارد رستوران شدیم که بشکل اختصاصی از طرف شرکت رهتورز برای برگزاری مراسم سال تحویل در نظر گرفته شده بود.

منبع مقاله: سفرنامه تور ترکیبی کانادا مکزیک نوروز

انتشار: 6 آبان 1400 بروزرسانی: 6 آبان 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 7845

به "مقاله: سفرنامه تور ترکیبی کانادا مکزیک نوروز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: سفرنامه تور ترکیبی کانادا مکزیک نوروز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید