مقاله: پارک های Xcaret مکزیک

به گزارش پرسینا بلاگ، هتل Xcaret مکزیک یک اقامتگاه وسیع است که در بین دریای کارائیب و پوشش گیاهی قرار گرفته و با آبگیرها و رودخانه ها پوشیده شده است. مجموعه 900 اتاقی که تلفیقی از هنر و معماری معاصر مکزیک، ترکیبی از 10 رستوران، هشت بار و آبگرم muluk می­باشد. اقامتگاه­ها شامل سوئیت های خانوادگی و ساختمان­های مخصوص بزرگسالان هستند. بالکن باغچه سوئیت، مجهز به یک حمام کم ارتفاع و وان حمام سنگی است، که امکان تماشای میمون های مشغول بازی روی درختان را فراهم می­کند.

مقاله: پارک های Xcaret مکزیک

مسیر زیپ لاین Xplor Fuego ، تنها مسیری که شب در ریویرا مایا باز است، شما را از میان یک حلقه آتش عبور می­دهد. اشکالی ندارد اگر جیغ بزنید.

اصلی ترین و نمادین ترین پارک های Xcaret ، ادای احترامی به فرهنگ و میراث کشور هستند. بیش از 50 جاذبه دیدنی متنوع وجود دارند که فعالیت­های مختلفی در آنها ارائه شده است. از جمله آنها می­توان به کارهای تفریحی، نمایشگاه­های حیوانات و پرندگان، برنامه­های حفاظت از منابع طبیعی، اماکن باستانی، موسیقی زنده و تئاتر، ماکت روستای مایان و رستوران­ها و مغازه­های ویژه اشاره کرد. به علاوه، مسیرهای پیاده روی و سواحل شنی را خواهید یافت. غذا و نوشیدنی با ورودیه Xcaret Plus همراه است. اگر در هتل Xcaret مکزیک اقامت دارید، می­توانید با قایق مخصوص کانال به پارک بروید.

در اینجا خلاصه ای از پارک های Xcaret و آنچه باید برای برنامه ریزی برنامه سفر خود بدانید، آورده شده:

منبع مقاله: پارک های Xcaret مکزیک

انتشار: 16 دی 1400 بروزرسانی: 16 دی 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 7918

به "مقاله: پارک های Xcaret مکزیک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: پارک های Xcaret مکزیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید