منتظر رای حضور مطهری در استقلال هستیم، جدایی خلعتبری اصرارخودش بود

به گزارش پرسینا بلاگ، به گزارش خبرنگاران، جواد محمدی درباره شرایط تیم فوتبال ذوب آهن و تغییرات ایجاد شده در این تیم، گفت: نیم فصل دوم مجددا از این هفته از سر گرفته می شود. تیم ما با صلابت در مسابقات حضور پیدا می کند. در تعطیلات نیم فصل تغییراتی داشتیم که عمده جابجایی ما در بخش سرمربی بود و آقای رادولوویچ جایگزین منصوریان شد. رزومه و سابقه کاری رادولوویچ کاملا مشهود است و باشگاه با تلاش و برنامه ریزی و حمایت هیات مدیره توانست در این بازه زمانی انتخاب بهتری را داشته باشد. هرچند گزینه های خوب داخلی هم مطرح بودند ولی به خاطر شرایط امکان اینکه در خدمتشان باشیم، نبود.

منتظر رای حضور مطهری در استقلال هستیم، جدایی خلعتبری اصرارخودش بود

وی ادامه داد: با تمام جمعبندی ها توانستیم این اتفاق را رقم بزنیم؛ آنهم در شرایطی که اوضاع خاصی بر فوتبال ما حاکم است و مربیان خارجی بعضی از باشگاه ها در ایران، تیم های خودشان را ترک کردند ولی با اقتدار و صلابت پیروز شدیم در کوتاهترین زمان مقدمات حضور رادولوویچ را در ایران فراهم کنیم.

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن در مورد شکایت این باشگاه از استقلال به خاطر جذب ارسلان مطهری شرح داد: با اقدامی که مطهری انجام داد، از طریق بخش حقوقی باشگاه موضوع را پیگیری کردیم و مکاتباتی را با کمیته تعیین شرایط و سازمان لیگ داشتیم. این جلسه یکی دو روز گذشته برگزار گشت و دفاعیات و مدارکی داشتیم که ارائه کردیم. منتظریم تا تصمیم از سوی کمیته تعیین شرایط گرفته و به ما ابلاغ شود.

محمدی با اشاره به جدایی و کنار گذاشتن 6 بازیکن از ذوب آهن تاکید کرد: مهدی خلیل دروازه بان لبنانی، فرشاد محمدی مهر و سجاد آقایی سه بازیکنی بودند که ما گرفتیم. خروجی های ما هم به دو بخش تقسیم می شود یکی بازیکنان داخلی و یکی خارجی. خارجی های ما کیفیت لازم را نداشتند و در نیم فصل اول عملا کمکی نکردند. باشگاه با در نظر دریافت شرایط قانونی و بررسی تمام جوانب مبادرت به فسخ و توافق با آنها کرد. مبلغ بزرگ و قابل بررسی این دو بازیکن کم شد و صرفه جویی و مدیریت خیلی خوب در مورد آنها شد. یکی دو بازیکن داخلی هم در لیگ کمک لازم را نداشتند و حتی در لیست اصلی هم نداشتند. یکی دو نفر هم حضورشان در ترکیب چشمگیر بود از جمله خلعتبری که با اصرار خودش جدا شد. او مرتب اصرار به جدایی داشت. با درنظر دریافت شرایطی که خلعتبری مطرح می کرد، او را با محمدی مهر معاوضه کردیم.

وی گفت: می خواستیم لیست را خالی کنیم تا از سهمیه آزاد استفاده کنیم. الان شرایط جذب بازیکن جدید را داریم که این را به سرمربی تیم اعلام کرده ایم تا در پست هایی که نیاز دارد، موارد را پیش بینی کند.

محمدی در ادامه صحبت هایش درباره تصمیم کنفدراسیون آسیا و سلب میزبانی نمایندگان کشورمان در لیگ قهرمانان گفت: تصمیماتی که نهاد بین المللی بزرگی می گیرد از نظر اصالت، لذت و سلامت به بدنه فوتبال لطمه می زند. ایران همیشه با صلابت بوده است. شرایط امنیتی ما در شرایط مطلوبی است. عدم میزبانی ایران منجر به لطمه خوردن حیثیت فوتبال آسیا می شود چون حجم زیادی از تماشاگران خوب را داریم. اگر در کشور بی طرف بازی کنیم این تعداد تماشاگر دیگر حاضر نمی شوند و به اعتبار آماری AFC لطمه می زند. از نظر کیفی هم مسابقات افت می کند.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 3144

به "منتظر رای حضور مطهری در استقلال هستیم، جدایی خلعتبری اصرارخودش بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "منتظر رای حضور مطهری در استقلال هستیم، جدایی خلعتبری اصرارخودش بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید