منظمی: دبیر از تعداد کشتی گیران خانم تعجب کرد، نگاه او در خصوص ادامه فعالیت بانوان مثبت است

به گزارش پرسینا بلاگ، نایب رئیس بانوان فدراسیون کشتی گفت: رئیس فدراسیون در جلسه معارفه از من درخصوص تعداد کشتی گیران خانم پرسید و وقتی جواب من را شنید از این تعداد کشتی گیر فعال در سطح کشور تعجب کرد.

منظمی: دبیر از تعداد کشتی گیران خانم تعجب کرد، نگاه او در خصوص ادامه فعالیت بانوان مثبت است

مریم منظمی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران با اشاره به سوالی که رئیس جدید فدراسیون بعد از مراسم معارفه از او پرسیده است، گفت: در دیدار و گفت وگوی مختصری که با علیرضا دبیر داشتیم، او از من در خصوص تعداد کشتی گیران پرسید که به او گفتم بیش از هزار کشتی گیر خانم در سطح کشور داریم که فعال هستند و او خیلی تعجب کرد و گفت: آفرین، این همه کشتی گیر خانم داریم. قرار بود امروز جلسه ای با هم در خصوص کشتی بانوان داشته باشیم که خیلی سرشان شلوغ است و فکر می کنم در روزهای آینده این اتفاق بیافتد.

وی با تاکید بر اینکه دبیر نگاه مثبتی به کشتی بانوان دارد، توضیح داد: رئیس فدراسیون در جلسه معارفه گفت که در خصوص من این موضوع را مطرح نموده بودند که اگر به فدراسیون بیایم کشتی بانوان منحل می گردد، درحالیکه اینطور نیست. ما همین موضوع را به فال نیک می گیریم. او وقتی این صحبت را مطرح می نماید، یعنی اینکه دیدگاه مثبتی در خصوص ادامه فعالیت کشتی بانوان دارد.

نایب رئیس بانوان فدراسیون کشتی ادامه داد: با این صحبت های علیرضا دبیر، خیال دختران راحت شده چون رئیس فدراسیون علنی و رسمی گفته است که قصد منحل کردن کشتی بانوان را ندارد و قرار نیست همینجا کار قطع گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 2 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 907

به "منظمی: دبیر از تعداد کشتی گیران خانم تعجب کرد، نگاه او در خصوص ادامه فعالیت بانوان مثبت است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "منظمی: دبیر از تعداد کشتی گیران خانم تعجب کرد، نگاه او در خصوص ادامه فعالیت بانوان مثبت است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید