مهدی تاج: با داوران درباره هفته های پایانی لیگ حرف زدیم

به گزارش پرسینا بلاگ، مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال گفت: خیلی وقت بود که دل مان می خواست نشست محبت آمیز ای با داوران داشته باشیم.

مهدی تاج: با داوران درباره هفته های پایانی لیگ حرف زدیم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران, مهدی تاج در حاشیه کلاس داوری فوتبال, در جمع خبرنگاران گفت: خیلی وقت بود که دل مان می خواست نشست محبت آمیز ای با داوران داشته باشیم. در این جلسه صحبت های خوبی شد، کلاً جلسه بسیار خوبی بود و بحث هفته های پایانی لیگ مطرح شد.

وی درباره مذاکراتش با دبیرکل فیفا برای استفاده از VAR در مسابقات لیگ و اینکه آیا در دربی از این سیستم استفاده خواهد شد یا خیر, گفت: فعلاً به صورت آفلاین از VAR استفاده خواهد شد. علت آنلاین بودن هم این است که راه اندازی این سیستم پنج مرحله دارد و باید برای مرحله اول نفراتی را به قطر بفرستیم, چون پیش از این گفته بودند که باید به سوئیس بروند، اما ما گفتیم که این کار برای مان سخت است.

رئیس فدراسیون فوتبال همچنین خاطر نشان کرد: ما اخیراً نفراتی را معرفی کردیم که به قطر می روند تا آموزشات لازم را ببینند. اگر این مرحله اول رد شود, ما از مراحل دوم, سوم و چهارم که برای تجهیزات، امکانات و امتحان کردن است، عبور کرده ایم. فقط مرحله پنجم می ماند که باید از مجموعه ما امتحان کلی بگیرند و بازدید کنند و اگر تأیید شد این سیستم آنلاین فعال می شود.

ادامه دارد ...

سفر به دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

مجله سرگرمی: پرسینا بلاگ، سیستم مدیریت محتوا پرسینا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 228

به "مهدی تاج: با داوران درباره هفته های پایانی لیگ حرف زدیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهدی تاج: با داوران درباره هفته های پایانی لیگ حرف زدیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید