مهربان: توجه ویژه ای به آزادکاران آینده دار و جوان داریم

به گزارش پرسینا بلاگ، به گزارش خبرنگاران، ابراهیم مهربان با بیان این مطلب اضافه نمود: کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان با توجه به اینکه در چند سال گذشته در رده نوجوانان حضور داشت و در نهایت با این تیم به عنوان قهرمانی دنیا نیز دست یافت، در اردوهای تیم ملی بزرگسالان نیز نگاه ویژه ای به نفرات جوان و آینده دار دارد.

مهربان: توجه ویژه ای به آزادکاران آینده دار و جوان داریم

وی ادامه داد: به همین دلیل از نفراتی که سال گذشته در رقابت های جهانی نوجوانان مدال کسب کردند و در حال حاضر در رده سنی جوانان هستند به اردوهای تیم ملی دعوت کردیم. ضمن اینکه نفراتی که در تیم جوانان نیز پیروز عمل کردند به اردوهای تیم ملی دعوت شدند.

مهربان توضیح داد: حضور این جوانان در کنار بزرگسالان، بسیار به رشد و پیشرفت آنها یاری می نماید و اگر می خواهیم در المپیک 2024 به پیروزیت برسیم باید برای آنها برنامه ریزی داشته باشیم.

مربی تیم ملی کشتی آزاد در انتها گفت: روز آدینه راهی رقابت های قهرمانی آسیا در چین می شویم و این مسابقات به دلیل اینکه رنکینگ مسابقات جهانی 2019 قزاقستان محسوب می گردد برای ما از اهمیت بالایی برخوردار است.

سفر به دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

مجله سرگرمی: پرسینا بلاگ، سیستم مدیریت محتوا پرسینا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 384

به "مهربان: توجه ویژه ای به آزادکاران آینده دار و جوان داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهربان: توجه ویژه ای به آزادکاران آینده دار و جوان داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید