مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از روش های رایج حملات فیشینگ ایمیلی تا مروری بر جدیدترین تغییرات اسکایپ

به گزارش پرسینا بلاگ، انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین نموده و به صورت خلاصه منتشر می نماید.

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از روش های رایج حملات فیشینگ ایمیلی تا مروری بر جدیدترین تغییرات اسکایپ

بهترین خبرهای حوزه فناوری طی 24 ساعت اخیر را اینجا بخوانید:

حملات فیشینگ یا حملاتی که با اهداف سرقت پول و اطلاعات انجام می گردد در بسیاری از سرویس های اینترنتی رایج است و ایمیل نیز یکی از همین سرویس ها است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

نقش روبات ها در زندگی روزمره مردم بسیار پررنگ تر از گذشته است و بر همین اساس نیز بعضی روبات ها به وظیفه نگهداری از بچه ها یا سالمندان می پردازند. یکی از مجذوب نماینده ترین روبات های این روزها نیز روبات مایلو است که طرفدارانی پرشمار نیز دارد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

طرح مفهومی تازهترین خودرو آئودی نشان می دهد که به زودی شاهد یکی از شگفت انگیز ترین انواع خودرو خودران الکتریکی در سطح دنیا خواهیم بود. این طرح مفهومی در جریان نمایشگاه خودرو شانگهای 2019 که به طور خاص به موضوع تکنولوژی خود ران متمرکز بود رونمایی شده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

اسکایپ که یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی دنیا محسوب می گردد، به روز رسانی شد. نسخه تازه اسکایپ شامل قابلیت اشتراک گذاری ابزارهای دوستیابی و تغییراتی در بخش مکالمات است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

پژوهشگران گروه پژوهشی کسپرسکی دریافتند که نرم افزارهای آفیس به شدت در معرض حملات سایبری قرار دارند و در حال حاضر 70 درصد از حملات سایبری نرم افزاری کل دنیا به نرم افزارهای آفیس مرتبط است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

فرهاد منجو، یکی از روزنامه نگاران نیویورک تایمز در ستون هفتگی خود به تجربه ای تازه در دنیای روزنامه نگاری پرداخته است. وی معتقد است با این تجربه تازه می توان تحولاتی جدی در دنیای گزارش نویسی و خبر ایجاد کرد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

شرکت سامسونگ اخیرا مجموعه ای از گوشی های گلکسی A را معرفی نموده است و پرچمدار این گروه گلکسی A80 است که دارای یک دوربین چرخشی تازه و یک نمایشگر حرفه ای است. اما از زمان انتشار سامسونگ گلکسی S10،بسیاری از کاربران این گوشی را با گلکسی A80مقایسه می نمایند. مشروح خبر را اینجا بخوانید.

منبع: انتخاب
انتشار: 28 آذر 1401 بروزرسانی: 28 آذر 1401 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 8180

به "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از روش های رایج حملات فیشینگ ایمیلی تا مروری بر جدیدترین تغییرات اسکایپ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از روش های رایج حملات فیشینگ ایمیلی تا مروری بر جدیدترین تغییرات اسکایپ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید