موافقت اعضای باشگاه بارسلونا برای همکاری با اسپاتیفای

به گزارش پرسینا بلاگ، قرارداد مشارکت باشگاه بارسلونا با اسپاتیفای به تصویب مجمع فوق العاده این باشگاه رسید.

موافقت اعضای باشگاه بارسلونا برای همکاری با اسپاتیفای

به گزارش خبرنگاران، مجمع فوق العاده اعضای نمایندگان باشگاه بارسلونا امروز (شنبه) برگزار گشت. در این مجمع قرارداد مشارکت بین این باشگاه و شرکت اسپاتیفای با 89 درصد آرای موافق به تصویب رسید و به موجب آن، این پلتفرم صوتی، شریک اصلی باشگاه بارسلونا می شود. در این مجمع 625 رأی موافق، 49 رأی مخالف و 27 رأی ممتنع به ثبت رسید.

لوگوی اسپاتیفای از فصل 23-2022 و به مدت چهار فصل روی پیراهن تیم های مردان و زنان باشگاه نقش خواهد شد. این شرکت همچنین اسپانسر پیراهن های تمرینی بارسلونا در فصل 23-2022 به مدت سه فصل خواهد بود. همچنین توافق بلندمدت برای حق نامگذاری ورزشگاه نوکمپ، از ماه جولای 2022 آغاز می شود و این همکاری در بازسازی جاه طلبانه این ورزشگاه، به عنوان بخشی از پروژه اسپای بارسا که امکانات و محیط باشگاه را به یک فضای تازه و در سطح جهانی تبدیل می کند، ادامه خواهد یافت.

خوان لاپورتا رئیس باشگاه بارسلونا در سخنرانی که در این مجمع داشت، گفت: اعضای باشگاه بارسلونا مطمئن باشند که این یک همکاری عالی با اسپاتیفای خواهد بود. نام اسپاتیفای حداقل برای دوازده فصل آینده با ورزشگاه ما گره خورده است. این توافق فراتر از هر توافقی است که بارسا در تاریخ خود داشته است.

اسپاتیفای یک شرکتی سوئدی و یکی از بزرگترین سرویس های پخش موسیقی در جهان است. نام ورزشگاه خانگی بارسلونا قرار است به ورزشگاه اسپاتیفای کمپ نو تغییر پیدا کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 5 خرداد 1401 بروزرسانی: 5 خرداد 1401 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 8048

به "موافقت اعضای باشگاه بارسلونا برای همکاری با اسپاتیفای" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موافقت اعضای باشگاه بارسلونا برای همکاری با اسپاتیفای"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید