موضع سپاهان در مورد لیگ؛ انتها مسابقات بدون قهرمانی پرسپولیس!

به گزارش پرسینا بلاگ، شیوع ویروس کرونا نه تنها فوتبال و ورزش ایران بلکه تمام نقاط دنیا را تحت تاثیر قرار داده و نشست هایی درباره لغو، تعویق و احتمال برگزاری مسابقات در حال اجرا است تا به تقویم تورنمنت های پیش رو آسیب کمتری وارد گردد.

موضع سپاهان در مورد لیگ؛ انتها مسابقات بدون قهرمانی پرسپولیس!

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، لیگ برتر فوتبال ایران هم با وجود پافشاری سازمان لیگ برای پیگیری و اتمام چند هفته سرانجامی با دستور ستاد عالی مقابله با ویروس کرونا به بعد از سرانجام فروردین 99 موکول شد و هنوز کسی نمی داند در ماه اردیبهشت مسابقه ای برگزار می گردد یا خیر.

در این رابطه، منوچهر نیکفر، سرپرست جدید باشگاه سپاهان معتقد است در صورت توقف یا کمتر شدن فرایند بیماری کرونا در کشور می توان مسابقات را ادامه داد اما اگر این تهدید ادامه یابد و تا سرانجام اردیبهشت طول بکشد امکان ادامه مسابقات لیگ برتر نیست.

وی در این باره گفته است: اگر فرایند تهدید کرونا طولانی شد و به عنوان مثال دو ماه طول کشید ادامه لیگ مقدور نخواهد بود. اگر تا سرانجام فروردین شرایط عادی گردد، زمان هست که در اردیبهشت و خرداد بازی ها ادامه پیدا نمایند. اما اگر مدیریت این مسئله طول کشید، باید لیگ را تمام کنیم و به فکر لیگ بعدی باشیم.

نیکفر همچنین اهدای جام قهرمانی به پرسپولیس را اجحاف در حق دیگر تیم ها دانسته و گفته است: مگر حتما باید لیگ برنده داشته باشد؟ بالاخره 9 بازی باقی مانده و همین طوری جام دادن اجحاف در حق بقیه است. برای تعیین نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا و یا تیم های سقوط نماینده سازمان لیگ ساز و کار اجرایی اش را حتما با همکاری باشگاه ها در نظر می گیرد.

به نظر می رسد سازمان لیگ برتر فوتبال ایران برای تصمیم گیری در خصوص ادامه یا سرانجام مسابقات کار دشواری در پیش خواهد داشت، موضوعی که در دنیا و به ویژه لیگ برتر جزیره هم جنجال زیادی در پی داشته و تعیین نیست لیورپول به عنوان قهرمان معرفی خواهد شد یا خیر.

سفرهای ادلیا: سفرهای ادلیا: ارزانترین تورهای مسافرتی اروپایی، آسیایی و کانادا

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 3726

به "موضع سپاهان در مورد لیگ؛ انتها مسابقات بدون قهرمانی پرسپولیس!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موضع سپاهان در مورد لیگ؛ انتها مسابقات بدون قهرمانی پرسپولیس!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید