نحوه نظارت بر بوفه های دانشگاهی چگونه است؟

به گزارش پرسینا بلاگ، رئیس صندوق رفاه دانشجویی گفت: تأیید سلامت فروشنده بوفه، ساماندهی، نظارت، مدیریت فرآیند های دستورالعمل ابلاغی وسلامت دانشجویان همگی با نظارت صندوق رفاه دانشگاهی صورت می گیرد.

نحوه نظارت بر بوفه های دانشگاهی چگونه است؟

ناصر مطیعی رئیس صندوق رفاه دانشجویی در گفت وگو با خبرنگار در خصوص نظارت بر بوفه دانشگاه ها اظهار کرد: با توجه به دستورالعمل اجرایی - بهداشتی ابلاغی پایگاه تغذیه سالم، صدور مجوز برای راه اندازی پایگاه تغذیه سالم در دانشگاه ها، هرگونه قرارداد مالی و اجرایی در این زمینه و نیز تأیید سلامت متصدی فروش بوفه با نظارت صندوق رفاه دانشجویی انجام می شود.

مطیعی گفت: با همکاری وزارت بهداشت فهرستی از محصولات بهداشتی و سالم قابل عرضه در بوفه دانشگاه ها و نیز اقدامات کنترلی تهیه و در قالب بخشنامه به تمامی دانشگاه های کشور ابلاغ شده است.

رئیس صندوق رفاه دانشجویی ابراز کرد: صندوق در زمینه نظارت بر بوفه ها به دنبال ساماندهی، نظارت و مدیریت فرآیند های دستورالعمل ابلاغی و سلامت دانشجویان از مرحله تهیه تا توزیع است.

مطیعی شرح داد: با توجه به حساسیت تغذیه و تاثیر مواد غذایی بر روان دانشجویان باید نظارت ویژه ای بر فروش تغذیه بوفه وجود داشته باشد.

رئیس صندوق رفاه با اشاره به پیمانکاران بوفه های دانشگاهی گفت: از نظر قانونی صندوق رفاه می تواند با متخلفان برخورد جدی کند و با توجه به حساسیت موضوع در این زمینه نباید کم کاری صورت گیرد.

مطیعی با بیان اینکه ساماندهی وضعیت بوفه ها در دستور کار است، اظهار کرد: قبل از صندوق رفاه، واحد های نظارت بر مواد غذایی در دانشگاه های علوم پزشکی و معاونت های غذا و دارو مسئولیت نظارت جدی بر بوفه های دانشگاه ها را دارند.

پریها: پریها | اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 2256

به "نحوه نظارت بر بوفه های دانشگاهی چگونه است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نحوه نظارت بر بوفه های دانشگاهی چگونه است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید