نصرتی: با کمترین هزینه تنها تیم بدون شکست لیگ یک هستیم، انتظار داریم سهمیه صعود به لیگ برتر افزایش پیدا کند

به گزارش پرسینا بلاگ، سرمربی تیم فوتبال گل ریحان البرز گفت: باشگاه ما در این فصل خیلی کمتر از فصل گذشته هزینه کرده است و هم اکنون تنها تیم بدون شکست در لیگ یک هستیم.

نصرتی: با کمترین هزینه تنها تیم بدون شکست لیگ یک هستیم، انتظار داریم سهمیه صعود به لیگ برتر افزایش پیدا کند

جهت دریافت مشاوره سفر با تور کانادا با ما همراه باشید.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، محمد نصرتی در اولین تجربه سرمربیگری اش پیروز شد با تیم گل ریحان نیم فصل اول لیگ آزادگان را با صدرنشینی به اتمام برساند (بدون در نظر دریافت بازی عقب افتاده نود ارومیه). کننده استان البرز در جام حذفی هم نمایش خیلی خوبی مقابل استقلال داشت و بعد از همان مسابقه می شد حدس زد که تیم نصرتی یکی از تیم های مدعی صعود به لیگ برتر است. نکته قابل توجه اینکه گل ریحان در نیم فصل اول لیگ آزاداگان شکستی در کارنامه اش نداشت و فقط یک باخت را در جام حذفی مقابل استقلال متحمل شد.

سرمربی جوان فوتبال کشورمان در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران به سؤالات مطرح شده پاسخ داد که مشروح آن در زیر می آید:

خبرنگاران: نیم فصل خوبی را با تیم گل ریحان تجربه کردی.

ما سعی کردیم قبل از هر چیز تلاش زیادی انجام دهیم و روی کارمان تمرکز کنیم. در کنار این دو مسئله سلامت و صادقانه کار خود را انجام دادیم و مهمتر از همه به صورت گروهی کار خود را پیش بردیم. جا دارد در اینجا از حمیدرضا حمزه لو، مدیرعامل باشگاه تشکر کنم که به من اعتماد کرد و خدا را شکر که توانستم به کمک همکاران جواب اعتماد او را بدهم. همچنین تشکر می کنم از شاگردانم که با تمام وجودشان در تمرینات و مسابقات حاضر شده و این نتایج خوب را رقم زدند.

خبرنگاران: کیفیت بازی های نیم فصل سپری شده از لیگ یک چطور بود؟

فکر کنم در رقابت های جام حذفی تیم های لیگ یکی از جمله تیم ما کیفیت خود را مقابل حریفان لیگ برتری نشان دادند. در مورد تیم خودم می توانم بگویم که در این فصل به مراتب خیلی کمتر از فصل گذشته هزینه کرد، اما به مراتب بهتر نتیجه گرفت.

خبرنگاران: فکر می کنی چند درصد شانس صعود به لیگ برتر را دارید؟

ما هیچ کار خاصی انجام نداده ایم و هیچ وقت هم به قهرمان نیم فصل جامی نداده اند. این موضوع را به بازیکنان هم گفته ام و تأکید داشتم اگر می خواهیم آخر فصل جشن صعود بگیریم باید دو برابر نیم فصل اول تلاش کنیم، اما خواستم گله ای از مسئولان فدراسیون و مسابقات داشته باشم. واقعاً انصاف نیست که از لیگ 18 تیمی فقط دو تیم مستقیم به لیگ برتر صعود کنند. جا داشت و دارد که حداقل تیم سوم لیگ هم یک بازی پلی آف با تیم چهاردهم لیگ برتر انجام دهد و تیم برنده در فصل آینده لیگ برتر حضور داشته باشد. امیدوارم مسئولان فدراسیون و سازمان لیگ در این مورد تصمیم جدیدی بگیرند.

خبرنگاران: آیا در نیم فصل قصد تقویت تیم تان را دارید؟

صد درصد، حتماً در پست خط حمله یک مهاجم کلاسیک جذب خواهیم کرد. به علت نداشتن مهاجم کلاسیک مجبور شدیم از محسن حسینی که یک دفاع میانی است در این پست استفاده کنیم که انصافاً هم خوب جواب داد.

خبرنگاران: داوری ها در نیم فصل چطور بود؟

در مجموع از قضاوت داوران برای تیم خودم رضایت دارم. به جز در چند مورد که به طور مثال در همین بازی آخرمان کمک داور چند پرچم اشتباه زد و اجازه نداد بیشتر گل بزنیم. ممکن است در آخر فصل تفاضل گل تعیین کننده باشد و بهتر است کمک داورها هم مثل داوران نهایت دقت را در کار خود داشته باشند تا حقی از تیمی ضایع نشود. مسئله دیگری که باید به آن اشاره کنم پنالتی دریافت داوران برای برخی تیم هاست. تیم هایی در لیگ یک هستند که در نیم فصل هفت هشت پنالتی برای آنها گرفته شده در حالی که برای تیم ما به زحمت یک پنالتی گرفته شد. در هر صورت امیدوارم در نیم فصل دوم شاهد قضاوت های کم اشتباهی باشیم و حقی از تیمی ضایع نشود. افراد حقوقی یا حقیقی که در فوتبال هزینه می کنند وقتی یکسری اتفاقات را می بینند، دلسرد می شوند و با اجرای عدالت نباید اجازه دهیم این اتفاق رخ دهد.

خبرنگاران: گل ریحان تنها تیم بدون شکست نیم فصل اول بود، می توانید این رکورد را تا انتها فصل حفظ کنید؟

قطعاً کار فوق العاده سختی است. فکر نمی کنم تا الان هم تیمی در نیم فصل بدون شکست بوده است. مخصوصاً اینکه در لیگ یک رقابت بین تیم ها نزدیک است و همه تیم های حاضر برای صعود به لیگ برتر می جنگند. هدف مان این است که دوران آماده سازی خوبی در نیم فصل داشته باشیم و از همان هفته اول نیم فصل دوم با قدرت مقابل آرمان گهر حاضر شویم تا ان شاءالله در انتها فصل جشن صعود بگیریم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 9 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 2737

به "نصرتی: با کمترین هزینه تنها تیم بدون شکست لیگ یک هستیم، انتظار داریم سهمیه صعود به لیگ برتر افزایش پیدا کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نصرتی: با کمترین هزینه تنها تیم بدون شکست لیگ یک هستیم، انتظار داریم سهمیه صعود به لیگ برتر افزایش پیدا کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید