هادی پور به نشان طلا دست یافت، برنامه روز سوم

به گزارش پرسینا بلاگ، به گزارش خبرنگاران، در ادامه سی امین دوره بازی های یونیورسیاد جهانی دانشجویان که در شهر ناپل جریان دارد، امروز چهارشنبه مبارزات اوزان 58- کیلوگرم مردان و 49- و 67- کیلوگرم زنان پیگیری شد که آرمین هادی پور تنها نماینده کشورمان پیروز به کسب مدال طلا شدو

هادی پور به نشان طلا دست یافت، برنامه روز سوم

وی در وزن 58- کیلوگرم پس از یک دور استراحت، ها ئو یو از چین تایپه را 16 بر 14 شکست داد و سپس سوخرب بوبوبکوف از ازبکستان را 32 بر 22 از پیش رو برداشت در ادامه با رجحان 7بر 3 مقابل چانهو جونگ از کره جنوبی راهی نیمه نهایی شد. هادی پور در این مرحله نیز با پیروزی 33 بر 16 رامنارونگ ساویکویهاری از تایلند به فینال راه یافت و در در نهایت نیز با پیروزی 22 بر 19 در مبارزه با مولوم تومنبایار از مغولستان به نشان طلا دست یافت.

تکواندوکاران ایران در این بازیها تا کنون 5 نشان برنز در بخش پومسه و یک نشان طلا توسط میرهاشم حسینی دست پیدا کرده است.

برنامه مبارزات روز سوم

در ادامه این پیکارها فردا پنجشنبه 20 تیرماه در روز سوم رقابتهای تکواندو در بخش مبارزه، تکواندوکاران اوزان 74- کیلوگرم مردان و 62- و 73- کیلوگرم زنان به میدان می روند. امیرمحمد بخشی در وزن 74- کیلوگرم تکواندو در گام نخست پیوتر ووجتوویسز از لهستان را پیش رو دارد و ادامه با یکی از تکواندوکاران فرانسه، رومانی و اندونزی پیکار میکند.

پریسا جوادی در وزن 62- کیلوگرم ابتدا باید به دیدار شالها فیتریانا یوسف از اندونزی برود و در صورت رجحان به مصاف برنده دیدار روسیه و لهستان برود. ملیکا میرحسینی نماینده وزن 73- کیلوگرم نیز در اولین مبارزه مارینه از اتریش را پیش رو دارد و سپس با سسیلیا کاسترو از اسپانیا پیکار خواهد کرد.

پریها: پریها | مجله گردشگری، تور لحظه آخری، تور ارزان قیمت، سفرنامه گردشگری

آریا بلاگ: آریا بلاگ، آخرین اخبار و رویدادهای ایران و جهان

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 818

به "هادی پور به نشان طلا دست یافت، برنامه روز سوم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هادی پور به نشان طلا دست یافت، برنامه روز سوم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید