هدف پرسپولیس صعود دوباره به فینال است، هواداران انرژی مثبت می فرستند

به گزارش پرسینا بلاگ، هافبک عراقی پرسپولیس گفت: تلاش می کنیم تا بار دیگر به فینال لیگ قهرمانان آسیا صعود کنیم.

هدف پرسپولیس صعود دوباره به فینال است، هواداران انرژی مثبت می فرستند

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری خبرنگاران، بشار رسن در نشست خبری قبل از بازی پرسپولیس با النصر عربستان اظهار کرد: خیلی خوشحالیم که در این مرحله هستیم و این موفقیت، تلاش جمعی همه بازیکنان و کادر فنی حاصل شده است. راه سختی را تا اینجا طی کرده ایم و حریفان قدرتمندی را پشت سر گذاشتیم.

وی افزود: فردا با تیم قدرتمندی بازی داریم و قطعاً شایسته رسیدن به این مرحله بوده اند. امیدواریم که بتوانیم خواسته هواداران را برطرف کنیم و باز هم پیروز شویم. کادر فنی به خوبی نقاط ضعف و قوت آنها را برای ما خبرنگارانلیز کرده و امیدواریم بتوانیم فردا این مسائل را در زمین پیاده کنیم. تلاش ما این است که امسال هم همان کاری که در فصل 2018 انجام دادیم را تکرار کنیم و به فینال برسیم.

هافبک عراقی پرسپولیس درباره قهرمانی اش با تیم نیروی هوایی عراق در AFC کاپ و عدم تکرار این افتخار با پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا شرح داد: در باشگاه عراقی دو بار قهرمان AFC Cup شدم ولی در لیگ قهرمانان سطح بازی ها خیلی بالاتر است. قبلاً هم یک بار به فینال رسیدیم ولی نتوانستیم قهرمان شویم.

رسن افزود: می دانید که سطح فوتبال ایران و تیم های ایرانی خیلی بالاست و می بینید که تیم های ایرانی همیشه تا مراحل بالای لیگ قهرمانان بالا می آیند. همچنین باید بگویم که هواداران در ایران متفاوت هستند و همیشه تشنه دیدن برد تیمشان بوده اند. الان هم با وجود همه مسائل و با وجود کرونا همیشه انرژی مثبت می فرستند.

4048/پ

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 20 آبان 1399 بروزرسانی: 20 آبان 1399 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 5453

به "هدف پرسپولیس صعود دوباره به فینال است، هواداران انرژی مثبت می فرستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هدف پرسپولیس صعود دوباره به فینال است، هواداران انرژی مثبت می فرستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید