هیوندای سوناتا مقرون به صرفه تر از کوییک و پژو 206!، عکس

به گزارش پرسینا بلاگ، امروزه با گران تر شدن خودروها، پیدا کردن یک سدان خوب که با بودجه شما متناسب باشد، دشوارتر از قبل است. با این حال، گزینه خودروهای دست دوم مطرح می گردد.

هیوندای سوناتا مقرون به صرفه تر از کوییک و پژو 206!، عکس

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران ، با افزایش قیمت خودروها در دنیا، خودروهای دست دوم هواداران بیشتری پیدا نموده اند. در حال حاضر قیمت بعضی از خودروهای با کیفیت و قابل اعتماد بازار به زیر 10 هزار دلار (معادل 600 میلیون تومان) هم می رسد.

هیوندای سوناتا 2013 با قیمت 7306 دلار (معادل 440 میلیون تومان)، یکی از این خودروهای قابل اعتماد است. حقیقت تلخ اینجاست که قیمت دنیای این مدل از سوناتا مقرون به صرفه تر از کوییک و پژو 206 دربازار ایران است. جالب تر اینکه قیمت این خودرو در بازار ایران از یک میلیارد و 800 میلیون شروع و تا دو میلیارد و 100 میلیون تومان ادامه دارد؛ یعنی بیش از 4 برابر قیمت دنیای!

اطلاعات بیشتر در مقاله به جای ساینا و کوییک، هیوندای و کیا سوار شوید؛ البته نه در ایران! در دسترس است.

هیوندای سوناتا 2013 دارای چندین پیشرانه و تریم است که می تواند خرید آن را برای شما آسان کند. حتی یک مدل GLS وجود دارد که با گیربکس 6 سرعته دستی عرضه می گردد که در کلاس سدان های سایز میانه غیرعادی است.

طراحی مجذوب کننده و کابین راحت، هیوندای سوناتا 2013 را به یکی از برترین گزینه ها تبدیل می نماید، زمانی که می خواهید از یک ماشین دست دوم قابل اعتماد با قیمت کمتر از 10 هزار دلار لذت ببرید.

نقاط قوت

کابین شیک و راحت

شتاب قوی

راندمان سوخت عالی

نقاط ضعف

استایل متمایز خودرو بر فضای سر عقب تأثیر می گذارد

سیستم هیبریدی به میزان کمری هیبرید پویا نیست

227323

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 19 شهریور 1403 بروزرسانی: 19 شهریور 1403 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 8327

به "هیوندای سوناتا مقرون به صرفه تر از کوییک و پژو 206!، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هیوندای سوناتا مقرون به صرفه تر از کوییک و پژو 206!، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید