هیچ مسئله ای از بابت ذخایر کالاهای اساسی در آذربایجان غربی وجود ندارد

به گزارش پرسینا بلاگ، خبرنگاران/آذربایجان غربی معاون هماهنگی امور مالی استاندار آذربایجان غربی گفت: هیچ مسئله ای از بابت ذخایر کالاهای اساسی در استان وجود ندارد و مردم در این خصوص نگرانی نداشته باشند.

هیچ مسئله ای از بابت ذخایر کالاهای اساسی در آذربایجان غربی وجود ندارد

بهنام شهدی امروز 13 آذرماه در جلسه کارگروه تنظیم بازار استان با اشاره به اینکه از بابت کشت و ذخایر کالاهای اساسی و استراتژیک در استان هیچ مسئله ای وجود ندارد، گفت: برای سال آینده نیز تامین و ذخیره این کالاها به قدر کافی در استان برنامه ریزی شده است و مردم هیچ نگرانی از این بابت نداشته باشند.

وی با بیان اینکه بعضی از سودجویان بخاطر اصلاح قیمت بنزین اقدام به افزایش قیمت کالا و خدمات خود نموده اند، اظهار کرد: افزایش قیمت در بازار به هیچ عنوان قابل قبول نیست و با متخلفانی که اقدام به گرانفروشی، احتکار و کم فروشی نمایند به شدت برخورد می گردد.

شهدی در ادامه بر تشدید بازرسی بازرسان اتاق اصناف و سازمان صنعت معدن و تجارت استان در فرایند عرضه کالا و خدمات در بازار تاکید نمود و گفت: نتایج این بازرسی ها به وسیله رسانه ها گروهی و بویژه صدا و سیما در اختیار مردم قرار گیرد.

وی از مدیران عضو کارگروه تنظیم بازار استان نیز خواست تا در تبادل نظر با رسانه ها در مورد آخرین شرایط ارائه کالا و خدمات در استان اطلاع رسانی نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 2613

به "هیچ مسئله ای از بابت ذخایر کالاهای اساسی در آذربایجان غربی وجود ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هیچ مسئله ای از بابت ذخایر کالاهای اساسی در آذربایجان غربی وجود ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید