واقعیت چیست و برنده انتخابات کدام کاندیداست؟

به گزارش پرسینا بلاگ، یک کارشناس بین الملل می گوید در حال حاضر بسیار زود است که بگوییم کدام کاندید پیروز می شود باید منتظر ماند.

واقعیت چیست و برنده انتخابات کدام کاندیداست؟

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، صابر گل عنبری پژوهشگر و کارشناس مسائل بین الملل می گوید: با توجه به آمار و ارقام متفاوت، سخنان متناقض بایدن و ترامپ و سخن دریافت هر دو از پیروزی احتمالی، برخی مدام این پرسش را مطرح می کنند که واقعیت چیست و برنده انتخابات کدام کاندیداست؟

واقعیت این است که با توجه به نتایج اولیه تا این لحظه ترامپ در مجموع شرایط نسبتا خوبی به ویژه در ایالت های مشخص کننده دارد، اما این را نمی توان به معنای پیروزی قطعی وی دانست، بلکه باید تا شمارش کامل آرای پستی صبر کرد و صرفا نمی توان به نتایج رای گیری الکترونیک و شمارش جزئی آرای پستی اکتفا کرد. آرای پستی از دو جهت حائز اهمیت است: نخست با توجه به اقبال گسترده آمریکایی ها در این دوره به این شیوه رای گیری و دوم این که معمولا دموکرات ها اقبال بیشتری به رای دادن پستی دارند و برعکس آن ها هواداران جمهوری خواه به مشارکت حضوری در روز رای گیری تمایل دارند و در این دوره از انتخابات هم ترامپ تاکید زیادی بر مشارکت حضوری و خودداری از رای دادن از طریق پست داشت.

شمارش آرای پستی اندکی زمان بر است و احتمال دارد یک تا دو روز طول بکشد. این آرا در ایالت های سرنوشت ساز بسیار حیاتی است و می تواند نتایج اولیه در این ایالت ها را که فعلا به نفع ترامپ است، دستخوش تغییراتی به نفع بایدن بکند. به همین علت، این احتمال وجود دارد که نتیجه نهایی ظرف امروز و فردا مشخص نشود.

باید منتظر ماند و دید چه اتفاقی می افتد.

310 310

سفر به دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

مجله سرگرمی: پرسینا بلاگ، سیستم مدیریت محتوا پرسینا

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 5774

به "واقعیت چیست و برنده انتخابات کدام کاندیداست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واقعیت چیست و برنده انتخابات کدام کاندیداست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید