وزیرخارجه قطر: پایبندی دوحه به رابطه حسن همجواری با تهران، هرگز کمک های ایران را فراموش نخواهیم کرد

به گزارش پرسینا بلاگ، وزیر خارجه قطر بر روابط حسنه کشورش با جمهوری اسلامی ایران و پایبندی به حسن همجواری با آن تاکید کرد.

وزیرخارجه قطر: پایبندی دوحه به رابطه حسن همجواری با تهران، هرگز کمک های ایران را فراموش نخواهیم کرد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از العهد، شیخ محمد بن عبدالرحمن آل ثانی وزیر خارجه و معاون نخست وزیر قطر تاکید کرد ایران همسایه ما است و قطر به روابط حسن همجواری با آن پایبند است.

وی خاطر نشان کرد ایران فضاهای خود را به روی ما گشود در زمانی که محاصره بر ما تحمیل شد(اشاره به محاصره و تحریم قطر از سوی عربستان و سه کشور عربی دیگر) ، ما هرگز آن(کمک های ایران) را فراموش نخواهیم کرد.

پنجم ژوئن 2017، عربستان سعودی، امارات، بحرین و مصر به بهانه حمایت قطر از تروریسم و مداخله در امور داخلی این کشورها، روابط خود را با دوحه قطع کردند، اتهاماتی که دوحه بارها آنها را رد کرده است. کویت از ابتدای این بحران نقش میانجی را ایفا کرده است.

سلمان بن عبدالعزیز پادشاه سعودی از شیخ تمیم بن حمد آل ثانی امیر قطر برای حضور در نشست آینده شورای همکاری خلیج فارس در ریاض دعوت کرده است. نشستی که دهم دسامبر (19 آذر) برگزار خواهد شد.

نماشو: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

bestcanadatours.com: https://bestcanadatours.com، تور ارزان کانادا، ویزای تضمینی مولتی کانادا، ویزای مولتی 5 ساله کانادا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 2647

به "وزیرخارجه قطر: پایبندی دوحه به رابطه حسن همجواری با تهران، هرگز کمک های ایران را فراموش نخواهیم کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزیرخارجه قطر: پایبندی دوحه به رابطه حسن همجواری با تهران، هرگز کمک های ایران را فراموش نخواهیم کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید