وزیر کشور: کسانی که قصد سفر دارند باید دو دوز واکسن زده باشند

به گزارش پرسینا بلاگ، وزیر کشور گفت: در حمل و نقل عمومی تقریبا نوعی اجبار برای دو دوز واکسن است تا مقداری از مسائل و محدودیت های حمل و نقل را حل کنیم و محدودیت ها کاهش یابد.

وزیر کشور: کسانی که قصد سفر دارند باید دو دوز واکسن زده باشند

به گزارش تسنیم، احمد وحیدی وزیر کشور در حاشیه جلسه قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مقابله با کرونا در جمع خبرنگاران گفت: در جلسه امروز درخصوص سامانه هوشمند مدیریت محدودیت ها بحث شد و پیشرفت ها مورد ارزیابی نهاده شد؛ پیشرفت ها خوب بوده و در چند مرحله دیگر این آمادگی وجود خواهد داشت تا به صورت گسترده تر اجرا بشود.

وی اضافه نمود: کسانی که مایل هستند در دریافت خدمات دچار محدودیت ها نشوند، باید دو دوز واکسن زده باشند که در جلسه هم بر این مسئله تأکید شد.

وزیر کشور گفت: در حمل و نقل عمومی تقریبا نوعی اجبار برای دو دوز واکسن است تا مقداری از مسائل و محدودیت های حمل و نقل را حل کنیم و محدودیت ها کاهش یابد.

وحیدی در پاسخ به سوالی درباره حضور 50 درصدی مسافران در حمل و نقل های هوایی، زمینی و ریلی اعلام کرد: با توسعه واکسیناسیون، وقتی کسی دو دوز زده باشد این محدودیت ها اعمال نخواهد شد؛ ولی تأکید داریم که در ورود و خروج از مرز ها باید پی سی آر منفی داشته باشند.

منبع: فرارو
انتشار: 30 آذر 1400 بروزرسانی: 30 آذر 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 7901

به "وزیر کشور: کسانی که قصد سفر دارند باید دو دوز واکسن زده باشند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزیر کشور: کسانی که قصد سفر دارند باید دو دوز واکسن زده باشند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید