وضعیت مدرک دانشجویان دانشگاه استاد فرشچیان تا دو ماه آینده معین می گردد

به گزارش پرسینا بلاگ، رئیس کمیته هنر و معماری شورای عالی انقلاب فرهنگی از پذیرش قطعی دانشجو در دانشگاه استاد فرشچیان در مهر ماه سال جاری اطلاع داد و گفت: تا دو ماه آینده ، نوع و مقطع تحصیلی دانشجویان توسط کمیته و هیئت امنای دانشگاه معین می گردد.

وضعیت مدرک دانشجویان دانشگاه استاد فرشچیان تا دو ماه آینده معین می گردد

محمد حسین ایمانی خوشخو رئیس کمیته هنر و معماری شورای عالی انقلاب فرهنگی در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران، از پذیرش قطعی دانشجو در دانشگاه استاد فرشچیان در مهر ماه سال جاری اطلاع داد و گفت: برنامه ریزی در هیئت امنای دانشگاه برای ارائه هرچه بهتر تسهیلات و پذیرش دانشجویان صورت گرفته و دانشگاه استاد فرشچیان از مهرماه سال جاری در سه رشته صنایع دستی، نگارگری و خوشنویسی، دانشجو می پذیرد.

وی اضافه نمود: دانشگاه استاد فرشچیان یک دانشگاه با تفاوت های ویژه نسبت به دانشگاه های دیگر است. در این دانشگاه سیستم ارائه مدرک نیز متفاوت است و اساتید نقش مهمی در پذیرش دانشجو دارند.

ایمانی خوشخو در ادامه اضافه نمود: این دانشگاه، از دانشگاه های استاد شاگردی است که در آن اساتید، دانشجویان را برای حضور در دانشگاه معرفی می نمایند.

وی با اشاره به اینکه هنوز مقطع تحصیلی دانشجویان تعیین نیست، گفت: تا دو ماه آینده ، نوع و مقطع تحصیلی دانشجویان توسط کمیته و هیئت امنای دانشگاه تعیین می گردد اما آنچه واضح است ، اصالت مدارک و تایید آنها توسط وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 8 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 281

به "وضعیت مدرک دانشجویان دانشگاه استاد فرشچیان تا دو ماه آینده معین می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وضعیت مدرک دانشجویان دانشگاه استاد فرشچیان تا دو ماه آینده معین می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید