خلاصه بازی انگلیس 2 ، 0 آلمان؛ برد شیرین سه شیر

به گزارش پرسینا بلاگ، نبرد سنتی فوتبال اروپا در مرحله یک هشتم نهایی یورو 2020 بین تیم های ملی انگلیس و آلمان در ورزشگاه ومبلی لندن برگزار شد که سه شیر پیروز شد با رجحان 2 بر صفر رقیب دیرینه را حذف کند.

خلاصه بازی انگلیس 2 ، 0 آلمان؛ برد شیرین سه شیر

با تور آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ آلمان دیدن کنید.

نیمه اول انگلیس کمی برتر بود و هجومی تر بازی کرد. این تیم با شوت استرلینگ موقعیت خوبی داشت که نویر مهار کرد. آلمان هم از طریق صاحب موقعیت خوبی شد که پیکفورد در موقعیت تک به تک این توپ را گرفت.

بهترین فرصت نیمه وقتی خلق شد که مولر در پاس به عقب اشتباه کرد و کین تک به تک شد، اما تکل عالی هوملس مانع از این شد که گلی وارد دروازه مانشافت شود.

آلمان نیمه دوم بازی را تهاجمی شروع کرد و دقیقه 48 شوت مهلک هاورتس را پیکفورد به کرنر فرستاد. با این حال بعد از دقایقی باز هم بازی متعادل شد. دقیقه 75 استرلینگ قفل دروازه ها را شکست. پاس خوب شاو را در دهانه دروازه تبدیل به گل کرد. دقیقه 81 طلایی ترین فرصت را مولر به دست آورد و در حالت تک به تک توپ را به بیرون فرستاد. دقیقه 86 ارسال گریلیش و ضربه سر کین تیرخلاص را وارد پیکره ژرمن ها کرد تا دیگر فرصت جبران برای مانشافت نباشد.

به گزارش خبرنگاران، آلمان برای اولین مرتبه پس از صعود از مرحله گروهی قبل از نیمه نهایی کنار رفت و یواخیم لو وداعی تلخ داشت. انگلیس هم که راهی یک چهارم نهایی شد در این مرحله به مصاف برنده دیدار سوئد و اوکراین می رود.

خلاصه بازی انگلیس 2 - 0 آلمان

کد ویدیو

دانلود

فیلم اصلی

منبع: فرارو
انتشار: 7 مرداد 1400 بروزرسانی: 7 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 7636

به "خلاصه بازی انگلیس 2 ، 0 آلمان؛ برد شیرین سه شیر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خلاصه بازی انگلیس 2 ، 0 آلمان؛ برد شیرین سه شیر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید