پاچه خواری همسر شاهرخ استخری از خواهر شوهرش

به گزارش پرسینا بلاگ، خبرنگاران:سپیده بزمی پور همسر شاهرخ استخری برای خواهر شوهرش نیلوفر استخری فیلمی منتشر نموده است.

پاچه خواری همسر شاهرخ استخری از خواهر شوهرش

سپیده بزمی پور همسر شاهرخ استخری، بازیگر معروف سینما و تلویزیون است. سپیده بزمی پور متولد 3 دی ماه سال 1367 در تهران است.سپیده بزمی پور در سن چهارده سالگی همراه با مادر و پدرش امیر بزمی پور به کشور بلژیک مهاجرت کردند.سپیده بزمی پور اخیرا فعالیت زیادی در فضای مجازی داشته است. سپیده بزمی پور فیلم جدیدی منتشر کرد.

به گزارش خبرنگاران، ویدیو جالب و رمانتیکی که سپیده بزمی پور (بلاگر مشهور) همسر شاهرخ استخری بازیگر مرد صدا و سیما خطاب به نیلوفر استخری خواهر شاهرخ منتشر نموده است را ببینید.

بیوگرافی سپیده بزمی پور

سپیده بزمی پور 3 دی ماه سال 1367 و زاده تهران است که در سن چهارده سالگی همراه با مادر و پدرش امیر بزمی پور به کشور بلژیک مهاجرت کردند.

او یکی از زیباترین زنان ایرانی است که در سال 1390 به همسری شاهرخ استخری در آمد و یکی از پیروز ترین زوج های مشهور ایرانی هم هستند.

تسلط سپیده بزمی پور به 3 زبان خارجی

سپیده بزمی پور زن شاهرخ استخری بازیگر است که به 3 زبان زنده جهان مسلط است و یکی از برترین مترجمان زبان فرانسوی و انگلیسی است.

دو فرزند دختر دارد و برای زندگی با شاهرخ دو مرتبه به ایران بازگشته است و در اینجا مشغول ترجمه کتب فرانسوی است و بعلاوه مدرس زبان انگلیسی و فرانسه در یکی از برترین آکادمی های زبان خارجه تهران است.

منبع: برخط نیوز

منبع: رکنا
انتشار: 24 شهریور 1400 بروزرسانی: 24 شهریور 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 7800

به "پاچه خواری همسر شاهرخ استخری از خواهر شوهرش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاچه خواری همسر شاهرخ استخری از خواهر شوهرش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید